Dramma.Q 眼線膠筆






Dramma.Q 眼線膠筆
@$68
巴黎草莓

citysuper 都有, 貴幾蚊

#04 閃啡
#06 閃紫

一向鍾情日本出的 eyeliner
但呢個台灣出的 QQ 眼線筆勁多好評
經開信和, 上去巴黎草莓試玩下

閃粉好幼細, 閃得超靚呀!
又顯色禾
買左兩支

試左上眼
一畫上去就即刻 blend 開, 做到淡淡的眼影效果
要快手, 留多 5s 就 blend 唔開了

一層做眼影唔夠, 再畫多次, 再 blend
跟手再用同一支畫眼線
正!

不過我都係唔 prefer 用佢做眼影
因為眼線 texture 姑終同 creamy 眼影 or 眼影筆不一樣
眼線延展力一定冇咁好
blend 開要比較用力同埋要 blend 多幾次
咁樣拉扯眼皮, 好傷

平時我化眼妝, 好簡單的
一支眼線筆, 一支眼影筆 / 一 aun creamy 眼影
畫條粗眼線, 再疊眼影
就可以做到漸變效果

我都係用 Dramma.Q 做番眼線

唔溶, 顯色, 好好畫, 又平
堅正!

#06 閃紫隻色好 rich, 單用已夠勁
#04 閃啡相對冇咁 rich (我膚色比較深), 我要再配合黑眼線先夠"有神"


留言