Kanebo Impress Liquid Foundation & Cream Foundation


Impress Liquid Foundation
#OC-C
30ml SPF 18 PA++
$840

Impress Cream Foundation
#OC-C
30g SPF 20 PA++
$1100

極花心的我, 對粉底竟然是那麼的專一
當我遇上 90分的 impress
竟然可以買左3個粉底
兩支 liquid, 一支買左 cream
雖然中途有紅杏出牆買了 Suqqu cream fdt (都是 Kanebo 家的)

Impress 粉底唔算保濕或滋潤型
我是乾肌, 打好底就很上粉

Impress finishing 是沒有光澤的
遮泛紅的皮膚及遮蓋碎濕濕印印很得 (大痘印還是要用 concealer)
我用OC-C, 妝感白淨
不偏紅, 不偏黃
能給我一塊乾乾淨淨的素面
遮得到又不厚妝

剛上面的 finishing 跟其他牌子比, 不是最靚
但妝愈耐, 愈靚
完全唔會浮粉變暗 (當然要打好底)
如果出少少油, 妝感更加靚

而家好少粉底搽出黎唔靚, 但持久度就唔係家家都做得好
我本身是乾底, 不用控油BASE
泛紅的皮膚, 也不用調色BASE
用粉底就夠了

至於 IMPRESS liquid 定係 cream
我覺得 liquid 基本上在香港一年四季連冬天, 也是 okay 的
只要你配搭夠力的 skincare 就行

IMPRESS cream 絕對唔係保濕 & 滋潤型粉底
佢只係比 liquid 更厚身更濃郁,  遮蓋力更好
初初用沒有控制好份量, 好厚粉
而家掌握到份量, 完全冇問題
雖說佢好厚身好rich, 但也是很好推的
妝感比 liquid 更完美
持久力也是一級棒
好啱飲宴妝
平常用薄搽也 OKAY, 不誇張, 很自然的
追求完美的就用 cream 吧

雖然 Impress 略貴, cream 比CDP 更貴
但質地杰身, 用量不多, 貴買平用
差不多每天都化妝, 一支粉底用到差不多一年

我化妝不打陰影不用high light
眼影眼線眉筆胭脂唇膏遮瑕全部也不是必須
但沒有粉底對我呢位三年班中女是不可能的

每次上完粉底都覺得人生充滿希望
哈哈



Impress Liquid Foundation
#OC-C




 Impress Cream Foundation
#OC-C




左: liquid
右: cream

雖然都是用同一色系
cream 本身的色好像深一點
但推開後是很自然, 很貼近我的膚色

如果素顏的我是 50分
liquid 給我一張 80分的臉
cream 給我一張 90分的臉

如果你需要的是 coverage & longlast
非常推介 impress

最近心思思想入 IMPRESS GRANMULA 粉底
粉底 yen 20000
香港沒有, 日本先有

SHARING
http://fashion.ouhua.info/beauty/2014/11/10/2014278.html








留言

  1. 可以分享一下那強勁的打底skincare是什麼嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. KOSE MELORITY 乳液
      用MELORITY 乳液皮膚好潤澤, 暫時沒有其他 skincare 可以做到呢個效果
      冬天靠晒佢
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2014/01/aq-meliority.html

      刪除
  2. foundation 後還有加碎粉或compact powder嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然要喔, 所有濕粉都要後加碎粉作定妝

      刪除
    2. 冬天會用番 CHANTECAILLE & SUQQU (impress 碎粉都買左, 排緊隊被我寵幸)

      而家仲用緊夏天的粉餅做定妝
      24H-COSME
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2014/09/24h-cosme.html

      刪除
    3. 要試 IMPRESS LIQUID 嗎?
      我有包 SAMPLE 呀, 可以寄俾你, 不用$

      刪除

張貼留言