2014 上海 - 老吉士、Ritz Carlton、小楊生煎

九月中去左幾日上海
係我第二次去上海

今次住浦東 Ritz Carlton
就係 IFC 旁邊

我地間房見到明珠塔





由機場打的去浦東 Ritz Carlton RMB 165
有埋顯示牌冇得扼

好欣賞個泳池 & jacuzzi
又大又好VIEW
個扎姑池無敵大, 最緊要D 水夠熱
去左兩三次, 冇人既, 得我一個玩





酒店樓下有間小楊生煎
雖然就是樓下, 但都要行一段路 (大陸真大)
去左係明珠塔旁的小楊生煎
好多人排隊呀!

一人食一盒生煎包
好味又JUICY
D 湯可以 SKIP, 味精湯

不過呢..... 生煎包實在太太太平
係物價咁貴的上海, 食到咁平既肉包
好驚唔知食D 什麼落肚, 試左一次算了





酒店好近江邊
散步好地方


酒店職員介紹田子坊
好有中國特色
好多中國衫, 好靚但件件過千



日式CAFE - DAN 丹
環境好有特色喔!
價錢就幾貴下, 拉麵 RMB 100
不過 D 野食真係唔錯





上海最出名的本幫菜
老吉士數一數二
係香港已經打電話上去訂位
聽電話的大叔好惡 @.@
好彩我地的 WAITER 幾 NICE

第一晚到上海, 晚餐就係老吉士
臨飛之前果日再食多次 LUNCH
因為.......

老吉士的醉蟹
超好味的!!!!!
我同老公食完一隻又一隻
應該 TOTAL 食左 34567隻

雖然有勁多款菜
但醉蟹真係必食, 不斷 ENCORE
仲有乾煎黃花魚
我地兩次都有點, 好正!!!!

好無聊地同醉蟹影左幾張相
D 流質既蟹膏好香滑
甜甜的酒香同蟹味好夾
我地都唔喜歡食大閘蟹的
但就超愛老吉士醉蟹

老吉士醉蟹, 我會好掛住你的!




















今次主要任務係落TRACK
哈哈











留言

  1. 老吉士我都食過, 果次冇訂位好彩最後有得食, 見到醉蟹好想食>.<

    回覆刪除

張貼留言