Silhouette 膠框



Silhouette 

$1700
(老板計我 super VIP 價)

好喜歡 Silhouette 呢個牌子
賣點係輕

我有副最基本款的無框
用左N 年金屬位仲 keep 得好好, 真係好 come 玩
帶到悶悶地, 最近換左另一個形狀既鏡片, 又一副新眼鏡咁

老公最近也配左 Silhouette 冇框

另外一個令我喜歡的原因
框上係冇 logo 的
夠簡約

最近見到 Silhouette 有新款膠框
也好輕, 係我喜歡的啡
好喜歡喔

老板話見親我都冇戴眼鏡, 叫我唔好心急, 諗清楚先配

SEP 睇中, 一直掛住
終於配左啦
老板又同我講 "次次見你都戴 CON"
哈哈


框 $3080 (有折)
鏡 $500

同 Silhouette 經典冇框款比較
重 D
但同膠框款比較就輕好多







留言