Marek Salon

Marek the art of hair
Colour Base (Long) $890
Styling (Keith) $295
Technician Sanny
Shampoo espresso .21 $288 ( VIP 九折)

好似加左價禾

又係時間染髮
都係深啡

Sanny 話黎緊冬天可以轉下色
我笑說: 其實可以唔洗變架

Marek Salon colour 用 la biosthetique
冇拿頭皮, 冇Ammonia 味
不偏紅不黃的啡色, 我喜歡

出面再好的salon 做colour 都係loreal / wella
真係好悶

平野 wella 不用多說
loreal 分好多級數, 唔知係唔係用靚野俾你
我主要係遮白髮, colour 一定達晒上頭皮, 又染得好密
一定要用好的牌子先放心
so far 去 D 大 SALON 做 colour, 就算係 loreal 都暫時未出事既


la biosthetique 係法國牌子, 靚野黎架
得 Marek Salon 先有
而家一路都keep 住去 Marek 整頭

Sanny 說我的髮色 keep 得好好
我很乖一直都在用 la biosthetique ESPRESSO .21 Shampoo
屋企果支快用完, 買定先

今次好趕, 冇時間剪
Michael 放假
reception 搵左 Keith 幫我吹頭
今日扎左個馬尾

Keith 是好可愛的男生, 好健談呀


留言