24h cosme

http://www.24h-cosme.jp








24h cosme 賣點是 24小時不落妝, 也不傷皮膚, 成份好靚
日本才有喔
是朋友從完日本帶來的手信
謝謝妳, 我超喜歡
最喜歡香港沒有的"好野" 哈哈




粉條好滋潤, 上面好貼, 色又好夾我
base 後用直接將粉條畫面, 再用手指推開, 延展性很好, 很易推薄
妝感好自然, 有 coverage
當 concealer 都得, 用 concealer 掃上 (不過我已有神級 concealer CPB 了)
粉條推薄會on top 拍上碎粉
炎炎夏日用佢, 比較易溶
留待秋冬再寵幸呢支粉條吧



2 way 超得呀
 持久力很好, 唔粉樣又不乾
炎炎夏日, 在粉底之後, 用碎粉掃掃在 T 位, 啞緻自然
非常喜歡
平常我不能在粉底後再用 2-WAY, 會好厚粉, 呢個 24h 2 way 沒問題

我需要 coverage, 一定要用粉底
本身不會單用 2-WAY 的
只會當2-WAY 是粉餅咁用




BASE 只有 SPF 15 PA++
防曬度太低
要留待秋冬才用, 遲下分享

留言

  1. 要係百貨公司專櫃買? 一般藥妝店有嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知我朋友係邊度買呀 :P
      我問下, 知道 what 你

      刪除
  2. 我見sasa網都有得賣,只是幾款,我以前在樂天買,佢支精華係皇牌

    回覆刪除

張貼留言