Marek Salon

Marek the art of hair
Colour Base (Long) $850
Styling (Michael) $280
Technician Sanny

又係時間染髮
都係深啡

今次唔剪, Michael 幫我吹頭
我又係要set CURVE
一SET 完好公整, 很太太FEEL @.@


抓散自然 D
加埋個 CKK 蝴蝶 head band 即刻減齡, 呵呵





ESPRESSO .21 Shampoo
$320
$288 (九折)

上次係 MAREK 買洗頭水, 沒有折
PP LA B COUNTER 有九折 (HN VIP)
於是同 MAREK receiption 講, 就俾左九折啦, 識做 :>

後面的是吉樽, 今次係第二次買啦
MAREK 係用 LA B 做 colour
Sanny 話用呢支 "有色" shampoo, COLOUR 冇咁易 fade

我會好乖用呢支 SHAMPOO
conditioner 屋企真係好多, 未買得住

MAREK SALON 用靚牌子做 COLOUR
我會 KEEP 住幫襯


  

留言

  1. 染完有無髮質變粗呀? 我次次染髮D頭髮都會變成又粗又蟹

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀! 染完一定要用鎖色焗油, 起碼頭十次洗頭都要乖乖地焗油
      我會加 D 椰子油在 HAIR MASK 潤下把頭髮

      刪除

張貼留言