Homeo Beau Eye Cream





Homeo Beau Eye Cream
15g
5400 YEN

舊版 EYE CLEAR EG+
cosme keep 住攞獎

而家轉左支裝
http://www.homeobeau.com/items/eyeclear.html

賣點係 EGF

我喜歡牙膏支裝, 夠衛生
有一股清新的"西柚"味
很大路的CREAM 狀
延展性很好
早上妝前用不會起碎碎
春夏用, 保濕力不錯的
完全沒有令我起油脂粒

至於去黑眼圈眼紋眼袋
呢D 一律不能用 SKINCARE 改善
做機也難醫喔

香港買唔到, 日本先有




粉有興趣
托老公的日本朋友幫我買
Eye cream JPY 5400
JP->HK shipping JPY 670

我同老公講, taobao 有好多 seller 賣呢個眼霜架, 等我去taobao 買番支先!!!!
老公話大陸好多假野, 唔準!
於是佢就幫我叫佢朋友買啦, 呵呵
奸計得逞, 哇哈哈

我成日都去taobao 買野, 我要買洗咩話佢知姐
分明想佢幫我叫人買姐
你估我唔怕大陸 D 假野咩, 哈哈!





留言