Albion HK



Excia Renewing
$1150

Excia Whitening
未有

黃金凝萃精華油
Herbal Oil Gold
$480

Ex-Vie
$1730

Skin Conditioner
$380 / 110ml
$520 / 165ml
$880 / 330ml

CWB SOGO
(next to CPB counter)

好滾動呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
香港終於終於終於有 Albion 啦

化妝品方面, 好出名的雪膚粉餅也有喔
不過我心儀的是另一條line ELEGANCE, 就沒有啦
那個粉餅真係靚到暈, 擁有佢, 未搽都已經覺得自己靚左, 哈哈

用開 Excia, 夏天喜歡較清爽的 Whitening, 香港暫時未有
Excia Renewing 小妹皮膚冬天先用到

EXAGE 最平, 我用過唔太喜歡
另外 INFINESS 也不喜歡

所以 line 都有 lotion (水)
但所有 line 的emulsion 都可以配合皇牌健康水的

健康水小妹也很愛, 做 lotion mask 最正, 有美白舒緩鎮靜的功效
健康水有酒精的

做 lotion mask 一定要用乳液按摩, 單用健康水我會覺得乾

最近的額滿禮





我什麼也沒買, 等緊健康水週年慶 SET
BA 話同公司爭取緊
日本台灣也有, 香港也應該有喔!!!!

留言

  1. 健康水一直好受歡迎, 我都差少少買左, 原來會有週年SET, 係咪年尾先有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港唔知幾時有架, 台灣日本已經出左啦
      日本托人都買唔到呀.....cry

      刪除

張貼留言