Aromatherapy Associates BODY WASH & Deep Relax Balm

好開心, 平安收到啦


free gift 7.5ml X 2
REVIVE MORNING
RELAX DEEP

哈哈, 呢兩支係AA 皇牌, 兩支我都有
送左 7.5ml 都幾大支吓架, 好開心

RELAX DEEP 係臨瞓前用
多野諗既我, 用左佢好快會"溫溫燉燉"
順利入眠

雖然佢係浸浴油, 當潤膚油用, 唔洗走亦冇問題 (佢係唔能夠乳化)
臨瞓前搽 D 係手臂內側, 手碗脈搏位, 好快就昏迷, 哈哈
以前好迷 CANDY CRUSH, 臨瞓前玩, 通常愈玩愈精神
用左 RELAX DEEP 好快就玩唔落去, 因為諗唔到野
對我黎講係懵仔油, 哈哈

至於味道, 有點像藥油味, 我不喜歡也不抗拒

REVIVE MORNING 香味
我就非常喜歡啦, 是木味
呢支可以提神
我放在公司用





香膏

膠盒, 包裝不太精緻
放在床頭臨瞓前用
香膏香味不及浴油咁勁, 浴油離遠都聞到, 香膏唔太出
下次不再買香膏了





Aromatherapy Associates Wash (300ml)
£18.50
£14.95 (20% off)



Aromatherapy Associates Deep Relax Balm
£18.00
£14.54 (20% off)

Deep Relax Balm,蘊含岩蘭草、洋甘菊及檀木香薰油,滋潤馥郁的膏狀質地柔滑如絲,有助鬆馳身心、消除雜念,讓您每夜怡然入睡。產品設計輕巧,最適合於旅途上使用,或置於床畔隨時使用。

AA 香膏在香港 counter 賣緊 HK $530
MARK UP 得咁狼死!

EMAIL 收到 20% code 即出手
見買多樣野有 GIFT
順便買支沖涼啦


http://www.beautyexpert.co.uk

free shipping
計英鎊

JULY 24 ORDER
AUG 06 RECEIVED

BEAUTY EXPERT & LOOK 係同一個集團
BEAUTY EXPERT 買過, 比 LOOK 好很多
LOOK 有不愉快購物經歷, 不再幫襯

留言