TriPollar STOP

CKM 借了 STOP 俾我試玩, 艾粒U 呀!!!
TriPollar STOP 係 RF 機
係美容機中的法拉利
 
D 美容機都係導入導出, 興趣不大 (其實買左部 haba 不過用左5次都冇就飛入雪櫃)
熟女 dump dump 肉, 想要 RF 機
 
 

碌肉肉的地方完全唔會唔舒服
但碌額頭 or 冇肉既地方就好 un (既然係冇肉即係冇dump dump 問題啦)


on off button 在部機上
但火力 button 在插頭
 
LOW - 碌好耐先熱
MED - 碌一陣已夠熱力
HIGH - 好熱受唔到
 
連住條電線的
 
 


細細部, 好輕身, 仲輕過 HABA
夠熱就會著燈, 一定要對住塊鏡碌, 仲要用射喱眼望下夠熱未
呢樣要彈下, 如果夠熱出聲咇我會更好, 可惜佢是啞的

一開機已經即刻可以用, 用 medium 好快夠熱
我係一個細範圍既位, 不斷打圈, 夠熱就轉位
需時 10mins 都唔洗就碌完全面, 仲快過 full mask
youtube 有好多人分享, 可以去望望

我冇用 TriPollar 的 preparation gel
幾年前係 Reneex 做 RF 機係碌油, 美容院做 facial 級 RF 機係碌水狀精華
搽什麼碌面冇分別, 只要夠濕潤方便滑動便可
CKM 提過做完會有點乾
好彩我碌完又唔乾, 可能係因為我用番水份精華碌

碌完一邊面又真係有FIRM 左
正禾
心思思想整番部


留言