SKINIC Gentle Laser 755 脫腳毛

Gentle Laser 755
SKINIC full leg trial price $1800
 
小妹條飛毛腿曾經散打過3 次 LASER
而家處於兩難狀況
因為 D 毛已經七零八落
開 course 俾幾皮野又覺得唔抵
SHAVE 又敏感
唔 SHAVE 又唔見得人
 
咁就繼續散打啦
 
平時係 SKINIC 做開 laser
口痕問下 trial price
full leg $1800
即俾錢!!!!
 
SKINIC 有度好
TRIAL PRICE 唔會同你 hea 打 (當然 depends on 美容師)
我以前搵開 TST Eunice, 後來轉左 CWB Diane
兩個都好好, 但兩個都走左, 暈!!!! 我最怕轉美容師, 好冇安全感
 
趁 Diane 走之前拿拿臨 book 左搵番 Diane 幫我打
 
Gentle Laser 755 之前係 pretty beauty 打過, 很不錯的脫毛機
結婚前完左 course for lower arm, 就係用 Gentle Laser 755
而家幾年了都 keep 得好好
 
Gentle Laser 755 有個冷凍頭, 可以舒緩痛楚
脫毛呢家野, 痛就一定的啦, 愈粗愈黑的毛, 愈痛
脫毛的痛我完全接受到, 不過都有標汗, 哈哈
脫毛呢家野, 乾就一定的啦, 打完光一定要豪俾隻腳, 搽下 B5 精華, 再搽 CREAM
 
 
SKINIC 脫毛有樣好大穫既就係, 佢兩間分店 share 一新脫毛機
好 Q 難 BOOK!!!!
我唔推介開 course 啦
如果想散打可以諗諗
 
附上肉肉腿一雙
 
 

留言