王志中醫生 SCARLET RF


王志中醫生 DERMED
SCARLET RF (FULL FACE) 美容師 (呢部機沒有醫生做)
$5000 for 1次
$22500 for 5次 @$4500 (舊價)
$27500 for 5次 @$5500 (新價)


一個月打一次, 5-10次為一個療程
每次需時 2 hours
要搽麻醉藥
韓國機 SCARLET RF

美容師 Emma 姑娘

1st   JUN 18
2nd  JUL 19
3rd  AUG 30
4th   APR 18

微針加射頻
可以收毛孔 & 收緊
射頻是雙極射頻
台灣叫立體電波拉皮 (香港比較新, 台灣有好多 sharing)
好處係 downtime 時間短, 醫生說幾小時後已退紅

我未做過微針架, 有少少驚

麻醉藥搽到去髮邊眼眉
微針會吉到去頭皮, 眼皮, 眉毛, 耳邊
我做全面, 吉到去雙下巴位

99% 係唔痛
權骨人中位有痛既感覺, 可以接受
吉勁多野, 雖然唔辛苦, 但都係感覺時間好漫長
由麻醉到完成, 有兩個小時

眼袋位都打得好貼眼 (吉吧吉吧, 我要去眼紋)
耳邊位 feel 到吉針, 仲聽到聲, 其實幾恐怖下, 好彩耳邊位唔痛

做的時候完全沒有感覺熱力 (RF 一定是有熱的), 可能是麻醉藥的關係
做完有感覺到皮膚發熱, 可以接受

曾經做過 FRAXEL, 微針是小兒科吧
微針起碼沒有咁 Q 痛, 又唔會有被火燒的感覺
打 FRAXEL 如果麻醉藥唔夠力, 我覺得好似被人監生用 LASER 刀切開咁
痛到想死, 我仲記得係咁叫唔好呀停手呀!!! 好似酷刑咁 CRY!!!!!!!!!!!!!!!!

要用上麻醉藥的 treatment, 一定要來王醫生呢度做!!!!!!!
普通美容院有靚機也沒有好的麻醉藥
我身受其害 (俾貴左仲要痛到福佳, 小拿爸!)

王志中醫生呢度做完 SCARLET RF 是沒有精華搽 or CO2 mask
醫生說有傷口是不應該接觸水
話會很拿
(王醫生是很保守的.....)

不要 FULL 冰
keep 住皮膚熱熱的繼續煲熱 D collagen 先至 firm

我做完紅紅的, 姑娘說我有少敏感, 應該係對麻醉藥有反應
我又冇唔舒服, 不過我信姑娘, 安全第一
於是姑娘幫我薄搽左少少抗敏藥就帶住口罩離開診所了

沒有搽任何 cream, 精華, 也沒有 full mask
因為已經是晚上, 也沒有搽防曬
臨走拎左抗敏藥膏旁身 $30 (有類固醇的)
姑娘說有需要才用

返到屋企我只用棉花沾上玫瑰花水抺面
我 expect 會好拿, 又出奇地完全沒有拿禾
嘩, 見係咁, 即刻起勢咁勁搽 serum (一陣講搽什麼)
呢個時候搽野勁吸收, 要豪搽呀!!!!

今次係第一次做 SCARLET RF
沒有滲血, 就只是紅紅地, 沒有腫
上了白色的麻醉藥, 再用保鮮紙焗一焗
可以見到麻醉藥浸到去髮邊, 眼眉, 1/2個上眼皮
呢 D 位都會落針
打完之後即時效果
可以見到頸上都被吉過
主要是針對 dump dump 的雙下巴

全面紅紅地, 沒有血點, 除了眼皮上有2個血點, 很小意思





每次都開一個針頭, 用完即棄
個頭都幾大下, 但我 feel 唔到咁大範圍的針吉



DAY 0:
9:00 pm 打完, 臨瞓前都仲紅紅地, 但唔算好嚴重, 皮膚少少慶
搽精華素時唔拿, 吸收完 10mins 有 D D 拿
DAY 1:
朝早已經正常白番晒, 但搽野又紅番
因為皮膚有好多傷口, 唔化妝了, 廢事吸收 D chemicals
晚上再努力搽精華, 完全沒有拿, 也沒有再紅了
DAY 2:
朝早皮膚摸上去鞋鞋地, 應該是開始結焦, 外表完全見唔到異樣, 完全見得人
DAY 3:
開始爆左 D 暗瘡, 停晒補品, 只用 copper peptide, B5, cream
DAY 4:
繼續爆瘡
DAY 5:
瘡瘡沒有再增加, 生左果 D 亦開始謝

treatment 一個星期後才完全好番
雖然表面上沒什麼, 但塊面很乾, 縱使已狂full mask 狂搽精華

treatment 二個星期後嫩膚生出來, 毛孔有明顯細緻左


Endocare tensage ampollas SCA 50
Selveskin Vital Boost
Selveskin DNA Regenrate


Selveskin active growth concentrate
Selveskin Copper Peptide
Olecule B12 Renewal serum




同微針, FRAXEL一樣, 術後諼理主攻 REPAIR
Copper Peptide
EGF
蝸牛精華


Selveskin Vital Boost 係補水
Selveskin DNA Regenrate 係 collagen

Olecule B12 精華仲稀過 B5 gel, 非常之水
Endocare 蝸牛精華用新果款係最高蝸牛指數 SCA 50

賣 Selveskin Olecule 的朋友仔介紹我微針後用 Copper Peptide & B12
我太急要, 佢俾左 samples 我頂住先
正呀! 我會買 Copper Peptide & B12 貨裝


做左 3 次 SCARLET RF
毛孔有改善
SCAR 沒有改善
FIRMING 有見到少少效果
仲有 2 次完成一個 course












留言

  1. 你本身啲皮膚 有咩問題?見你都話要睇skin doctor.有冇好介紹?
    mc

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇皮膚醫生係之前有濕疹
      你睇咩野呀?
      皮膚醫生 Sammy Lee
      TEL: 2891 8919
      集成中心 RM 1211

      DR LEE 好nice, 又唔dump 症

      刪除
    2. 我都係濕疹,但唔斷:尾,你好返未?

      刪除
    3. 我都係濕疹,但唔斷:尾,你好返未?

      已醫好, 冇晒事了

      刪除
  2. 好勁呀! 見你做過咁多, 即係KEEP住一路要做落去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有天生麗質的我, 唯有努力KEEP 好 D皮膚

      刪除
    2. 不要老是MENTION 錢啦

      刪除
  3. 你肯分享好大方ar。大LIKE! 請問邊到可以買到Selveskin?

    CC

    回覆刪除
  4. 請問你重有無係skinic做?有咩facial好推介呢?

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有完成王醫生的Fraxel呀
      因為down time 好幾日, 豬頭樣老公鬧死呀

      凹凸洞都係fraxel 呢d 勁野架啦

      刪除
  6. hello, i also have 凹凸洞 and they are on my cheeks, do you think the RF Scarlet machine really have improved your 凹凸洞?

    I tried many methods before, Fraxel, Laser, MTS...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我面上既洞已經冇咁明顯(但沒有100% RECOVER架)

      SCARLET 我覺得比較 MILD, 醫凹凸洞一定唔得
      凹凸洞我係搵王醫生做 FRAXEL & SUBCISION
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2013/10/fraxel.html

      FRAXEL 有好幾款, 有D 好MILD 架, 你打邊隻?
      LASER 1064 一定唔係醫洞洞架

      刪除
    2. Hello BB,
      I did Fraxel Restore x 8 times but sadly did not see a huge difference.
      I also had some treatments at Evvus, think it was called RF Pixel or Affirm but failed me again.
      I think MTS works best on me but the recovery time is long and I work in the office so it's very difficult...
      If you have any good suggestions, please let me know, really appreciate your help :)

      刪除
    3. oh no! 捱左8次 FRAXEL RESTORE 都冇效呀......
      不如你試下SUBCISION
      SUBCISION是醫生人手逐粒洞去"處理", 我有幾個洞, 做左一次, 都有明顯 improvement
      不過傷口又瘀又血係好樣衰
      價錢唔貴的

      刪除
    4. Hello BB,
      I did Fraxel Restore x 8 times but sadly did not see a huge difference.
      I also had some treatments at Evvus, think it was called RF Pixel or Affirm but failed me again.
      I think MTS works best on me but the recovery time is long and I work in the office so it's very difficult...
      If you have any good suggestions, please let me know, really appreciate your help :)

      刪除
  7. Have you done 2940nm laser before? It's for 凹凸洞, I watched youtube, it can get rid of 凹凸洞 100% ga. I think ur dr also ahve this machine. It's more powerful than Fraxel.

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.dermed.hk/services/ablative-fractional-laser-treatment/

      刪除
  8. 你做完成個treatment, 你建議有洞洞同暗瘡問題的去做嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 暗瘡如果嚴重, 先看中醫西醫食藥停左佢先
      做TREATMENT 幫助不大
      暗瘡洞洞, 做 FRAXEL & SUBCISION, 要有心理準備, 會有DOWN TIME (即係做完會好樣衰紅腫遮都遮唔到)
      SCARLET RF 收毛孔效果也不明顯, 凹凸洞更加唔洗諗

      刪除
  9. SNOWYEE,
    BB 未做過 2940nm laser 呀

    回覆刪除
  10. 請問 你之前喺王醫生度做左果次FRAXEL 有冇咩效果睇到呀?

    我唔知做FRAXEL定SCARLET好...FRAXEL DOWNTIME長 但如果收細毛孔FRAXEL有效啲 我就撰FRAXEL啦

    回覆刪除
    回覆
    1. FRAXEL 只做左2-3次就放棄了, 頂唔到呀, 返工唔可以樣衰幾日, fraxel 有 down time 真係好唔方便
      王醫生好好, 俾我轉左將未完的fraxel 轉做 scarlet
      收毛孔一定係 fraxel 最好, scarlet 完全比下去
      no pain no gain

      刪除
  11. 你好,請問凹凸洞做 FRAXEL & SUBCISION, 是否有一定程度的改善? DOWN TIME 大約多久?之前試過FRAXEL x3 但出現反黑,現考慮再唔再做!

    回覆刪除
    回覆
    1. FRAXEL & SUBCISION, 是否有一定程度的改善?
      有! 絕對有改善
      FRAXEL 有幾種打法
      我不是做最勁的也 down time 約3天
      SUBCISION 我只做了一次, 局部好重創
      我有一個POST 寫左 FRAXEL & SUBCISION details
      FRAXEL 已經是反黑機會很低的機了, 另一部M字機就多反黑 CASE

      刪除
  12. 我之前都係王醫生到做Fraxel+subscission再加Dermablate, 都整唔好我d 凹凸洞 T_T
    明白你講既 打完Fraxel 其它都係小兒科
    Fraxel真係好痛!

    回覆刪除

張貼留言