王志中醫生 SCARLET RF, HIFU

買左 5次的 FRAXEL 只做了 2 次
拖左好耐了
一直冇辦法鼓起勇氣去打
因為有 downtime, 有2-3日會非常紅腫

第一個 fraxel course 係 Pretty Beauty
痛到爆粗 (打過 fraxel 既人就明)
用左麻醉藥都係堅痛
剩番既 course 由背脊頂上, 都係好檸痛

由於我都係好介意毛孔既問題, 去王志中醫生試多一次

第二個 fraxel course 係由王志中打的
麻醉藥好得
真係唔痛, 但要樣衰幾日實在很不方便

做左 2次係有效果, 毛孔有細左, scar 有淺左 (我另外做左一次SUBCISION)

以上故事已經是 2-4 年前的事
科技一日千里, 又有新機 for 收毛孔啦, 哈哈

韓國機 SCARLET RF
http://www.scarletrf.com

係微針加射頻
可以收毛孔 & 收緊
台灣叫立體電波拉皮 (香港比較新, 台灣有好多 sharing)
好處係 downtime 時間短, 醫生說幾小時後已退紅
我 BOOK 左星期三打第一次, 稍後 UPDATE

我未做過微針架, 有少少驚

王醫生好好人呀! 剩番 D fraxel 容許我轉晒做新機呀
順便問埋醫生一大堆問題
有問必答, 仲好有耐性
仲要冇收我 consult 錢呀!!!!!!!!
王醫生真係好好人呀 (repeat 100次)

我知道王志中醫生發生左 D 唔係幾好既事
但我選擇繼續搵佢
因為我相信王志中醫生既醫德 & 專業
佢俾我既感覺係好穩陣, 好老實
我問佢打 filler 可否處理左眼袋既問題
王醫生叫我去做手術而唔係打 filler (做手術都唔係幫襯佢)

又另一個令我加印象分既例子
另外我問醫生restylane vital 保濕針
王醫生話呢個要打 200幾針, 太激了
純粹 for 保濕, 唔值得咁做
夠穩陣, 啱我, 我係保守型

除左覺得王志中醫生好老實
仲有最實際的, 就係價錢問題
係中環黎講, 非常合理
當年佢既 fraxel 仲平過  Pretty Beauty 美容院
同埋頭先提過既麻醉藥, 王醫生用既藥好明顯有料到

其實註冊的皮膚專科醫生也未必有咁多靚機做
如果有皮膚病要食藥, 我建議搵番註冊的皮膚專科醫生 (我睇開灣仔集成中心的李醫生)
王志中醫生係註冊西醫, 不是皮膚專科醫生

如果係做 D 普通 laser facial 機, 又唔洗一定去 D 咁 PRO 既 CENTER

如果做靚機, 好似THERMAGE, FRAXEL, 新機 HIFU, SCARLET RF, 去番大 CENTER 比較有保障, 有醫生坐陣就更好啦

我本來去見王醫生係想問下 SCULPTRA 既野, 想 fill 凹陷的太陽穴
王醫生唔 suggest  SCULPTRA, 佢話要打幾支, 會用多 D 錢 (幾咁老實, 幫你考慮荷包, 笑)
醫生 suggest 打透明質酸
太陽穴用 Emervel volume 2ml
王醫生說 Emervel 可以 last 到 12個月 (醫生好似已經保守地說)

另外問埋淚溝既事, 醫生都係 suggest 打透明質酸
淚溝用 Teosyal 1ml

透明質酸我從未打過, 不太懂各牌子的特性
只跟醫生說我要打靚野, 大廠出的, 一定要安全, 自然 (醫生說同佢理念一樣, 笑)
打filler 的事, 我還在考慮中.....(如果打了, 好不好share 呢??? 好怕被人說三道四)

淚溝是在會動的位置, 我怕加左野, 一笑會唔自然, 有D 擔心
太陽穴就不怕既, 沒有什麼好擔心

咀邊 dump dump 肉就打 HIFU
王醫生說肉肉臉, HIFU 比 THERMAGE 更有效果 (咁我明點解唔洗打 SCULPTRA, 苦笑)
身邊已有兩個friends 打了 HIFU

以上全是針對本人的問題啦
只作參考


2014.06

SCARLET RF (FULL FACE) 美容師 (呢部機沒有醫生做)
$5000 for 1次
$22500 for 5次 @$4500
一個月打一次, 5-10次為一個療程
每次需時 2 hours
要麻醉藥

HIFU (half face)
$26250 第一次
$21000 第二次
$15750 第三次
一個月打一次, 如果超過一個月再打第二次會收番 "第一次"價錢

太陽穴 Emervel volume 2ml
$12600

淚溝 Teosyal 1ml
$6300



http://www.dermed.hk/services/restylane-juvederm/


DERMED皮膚激光中心

中環皇后大道中39號豐盛創建大廈6樓602室
電話:3590 5141
星期一至六 11am – 9pm










留言

  1. 「restylane vital 保濕針?
    問下 SCULPTRA 既野, 想 fill 凹陷的太陽穴?
    另外問埋淚溝既?
    咀邊 dump dump 肉? 」

    我也向李醫生、蘇醫生問過以上問題, 但都沒王志中醫生explain得清楚.他們只顧收錢順從客意之感~~~

    王志中醫生的treatment價錢好貴呢>_<

    打fraxel痛到爆粗? 用左麻醉藥都係堅痛?記得你說過.

    Angel_baby

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔返去 young Lee 果度打 IPL, 佢太GREEN

      王醫生不算貴吧, scarlet RF 其他 center 都係呢個價錢

      fraxel 真是堅痛, 唉, 頂唔住

      刪除
  2. Hello BB
    請問你開始用Alpha-H Liquid Gold未?
    想入手,但又好猶豫...

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左黎用啦, 去死皮水, 洗完面用佢都抺到黃色dirty
      不過佢會有alcohol 會令皮膚乾, 我有更好的去死皮推介, 做milk peel

      想試買支試下啦, online 成日八折
      我自己不會再買, 因為我本身係dry skin 不想用太重alcohol 的skincare

      刪除
  3. 我本身有好多暗粒
    做針清 & laser 都無咩效
    過幾日又出番
    美容師建議做peeling
    要甩皮果隻
    清底層的污漕野
    我又怕太刺激

    有諗過買去試做milk peel
    但又好似唔值,最平的試做價都成 $500
    (上網睇過blogger 試做,過程都幾簡單)
    自己買來做,又未試過,有d擔心

    美容新手...唉唉唉....

    回覆刪除
    回覆
    1. MILK PEEL 超 EASY, 我已經用緊第二SET
      我係暗粒人, 超推做 PEEL
      平時1.5-2個月也會做下 laser facial 保養, 打 C6 可以令油脂線冇咁勁, 底層標少D 油, 冇咁易出暗粒

      唔好諗, 買啦!!! hehe

      刪除
  4. 自己做MILK PEEL
    隔幾耐做一次?
    麻煩晒你! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. http://mrschenchen.blogspot.hk/2013/10/derma-ceutic-milk-peel.html

      MILK PEEL 盒上寫左 2 WEEKS 4 次 (最多)

      我沒有做咁密
      我 AT LEAST 1 個月先一次炸


      刪除
  5. Hello, 王醫生美容打針好唔好嫁?同埋可以比你既patient number 我嗎?因為佢話朋友介紹consultation 就 half price, thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇係其他醫生打針所以比較唔到王醫生好不好喔

      my no. #3488
      如需要 referral, 請隨便攞去用, 只要下面個no. 就得架啦, 唔洗我名 or 電話
      consultant fee 由 $600 減到 300
      藥費另計
      如果見完醫生之後就即刻買療程, 連 $300 都唔洗俾

      刪除
  6. Scarlet RF 做完你覺得有冇用呀?downtime 要幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. downtime 一個星期後才完全好番
      不過做完的紅可以用 bb cream cover
      同 fraxel 比較, scarlet downtime 非常 okay

      我仲欠一次完左一個course, 毛孔已經好左好多, 但我有其他 treatment 都唔知係咪scarlet, haha!

      刪除
    2. 咁講fraxel同scarlet比較,好似scarlet 好d wor! 等我儲下錢去dr Wong 到做先!

      刪除
  7. FRAXEL 會豬頭幾日, 遮都遮唔到, 唔可以見人
    月亮表面才做那麼激的吧

    回覆刪除
  8. 知唔知皮秒Pico laser幾錢?

    回覆刪除

張貼留言