Marek Salon




Marek the art of hair

Colour Base (Long) $850
Cut (Michael) $520
Technician Sanny

上一次被 Marek 的金髮女 stylist 搞到唔係幾開心
不過人夾人既

今次叫 reception 幫我安排一個 nice D 的男 stylist
reception 好醒目地搵番同上一次stylist 收費一樣的 Michael (也是最平的)

Michael 不多話
也沒有批評上一個剪得如何如何差, 只係同我傾我想要的是什麼
太舒服了!

Michael 有聆聽我的要求, 做到晒我想要的野
剪完後 Michael 幫我 set 左 wave, 是我最愛的大 wave
還是男 stylist 會錫住女仔, 呵呵
overall 對 Michael 非常之滿意

下一次會搵番 Michael

colour 用 la biosthetique
冇拿頭皮, 冇Ammonia味
不偏紅不黃的啡色, 我喜歡

Sanny 說我的髮色 keep 得好好
我很乖一直都在用 la biosthetique ESPRESSO .21 Shampoo
屋企果支仲未用完, 用完一定再買






留言

  1. 原來marek唔係想像中咁貴@_@,我成日都想試wave (因為驚電太over/ 唔好睇)
    不過好似好少stylist肯,唔想用咁多時間整,剪完拿拿林搵第二個客仲好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般中環 salon 價錢
      我次次去salon 都會叫stylist SET WAVE
      一般 stylist 都會的

      刪除

張貼留言