Cosme Decorte Facial

 

身上已沒有 facial course
突然 pat pat 痕想做 facial
上去 CD 做左一次 facial, 堅正!
 
全人手日式 facial, 沒有機, 沒針清, 沒有修眉
美容師 didi 和藹可親又好手勢
全人手按摩好慢, 好溫柔
但有一part 摩打手提拉面珠位, 做果陣好 yuen
做完 facial 好有光澤, firm 晒, 好滋潤
貼上素顏照 (有沒有看到光澤呢? 哈哈)
順便 show 一下眼袋手術 1.5 月後的眼睛, 已經完完全全好番晒 (應該早十年就做啦, 哈哈)
 




facial 完可以繼續留在房間 make up

很正, 又不 hard sell
又唔迫你開 course
我一定再番去

facial 沒有按 eye, 要另外俾錢 $300
hand massage 差不多同 facial 一樣時間
由另一個美容師負責按手, 即係兩個人 serve 你一個
去到手臂, $300 又好抵禾



Melority 熱石 facial
$1250

AQMW Activation 熱石 facial
$780

AQMW Lymph 熱石 facial
$780

AQMW whitening facial
$700

AQMW Regeneration facial
$600

Neck treatment
$300

Hand massage
$300

Eye 熱石
$300

以上是 memeber price
開 course 的話, 十次送一

今個月二人同行一人價錢

留言

  1. cosme decorte 啲 products 都唔平

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔平架, melority 堅貴
      但同我夾到, 早上 make up 前不能沒有佢
      KEEP 住用左好幾年了

      刪除
    2. 我用粉紅色的bioderma, 請問你用那隻make up remover呢?

      刪除
  2. 身上已沒有 facial course? 會不會好像YoKo Tsang 每月打LUMENIS IPL呀!

    Angel_baby

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有 C6 laser 炸, 沒有 IPL
      我唔打咁密 1.5-2 月一次, 打光好乾架

      刪除
    2. 打Dr. Lee 的LUMENIS IPL唔乾架, 但C6 laser我就捱不到, 之前已說.

      After 6次的LUMENIS IPL, 我每月打一次當maintenance.

      BB, 你皮膚keep得好就唔駛咁密做C6 or IPL囉. 然而, C6 or IPL可以省回不少護膚品錢, 少少化妝就夠, 始終化妝品 is no good to our tender skin, right?

      Angel_baby

      刪除
  3. angel baby
    你有keep住去天后dr lee度打ipl?
    我打了5次,但都唔覺得毛孔有細,同唇毛有去度

    回覆刪除
    回覆
    1. 有keep住去天后dr lee度打ipl? yes

      但都唔覺得毛孔有細…me2 [應同 age有關]

      我冇同唇毛呢

      你覺 Dr Lee ok 嗎?

      Angel_baby

      刪除
  4. 圖2見到皮膚真的超有光澤! 我見到有畫EYE LINER, 有無BASE或防晒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有畫 eyeliner 呀, 什麼也沒有
      是真素顏, 不是素顏 make up

      melority 超正, 我用melority skincare 也可以有 facial 50% 的潤澤

      刪除

張貼留言