浸會大學中醫

浸會大學中醫
張學斌 006862
銅鑼灣公理堂大樓 18樓

診金 $230
中藥 $165 for 3 劑
代煎 $60 for 3 劑

呢排好忙, 加上公司有 D 濕滯野, 好多野煩
老毛病通通番晒黎
OT 錢都唔夠睇醫生呀, 陰公

本身有慢性胃炎, 照過胃鏡 (唔辛苦架原來)

某日係經濟日報見到張學斌醫生講胃炎
今日就去睇下佢啦

胃炎再落去就胃潰瘍, 醫生話胃潰瘍事少, 可以醫好
唔處理可能會胃癌 (佢講我呀...好驚)
醫生叫我睇 1-2個月, 用煲藥
稍後再用沖劑調理下

醫生話我氣虛陰虛, 唔可以食白菜, 西瓜 (CRY!) 木瓜
濃茶 coffee 少飲

我第一次睇浸會大學中醫
銅鑼灣好大好靚又唔洗等, 唔錯
最緊要有代煎
明早去拎藥

唔知得唔得架, 醫生既野, 人夾人

浸會大學中醫好出名架
有位睇皮膚既黃霏莉聽講好勁
搞掂個胃先, 遲 D 睇黃霏莉醫下 D 皮膚



--------------------------------------------
第二次睇另一位低級 D 既醫生
後生 D 又平D
最緊要講D 野啱聽D, 之前醫生講既野有D 怪怪 (話我係涼底??!!)

肝鬱脾虛
要補氣疏肝養脾

何庭軒
診金 $150
中藥 $220 for 4 劑
代煎 $80 for 4 劑






留言