Marek Salon



Marek the art of hair

High Light (Long) $1800
Cut (Bonnie) $520

最近去 PP la biosthetique (簡稱 la B) 買洗頭水
BA 話佢地有 SALON, 很有興趣呀

最近同跟開的 stylist 發生左不愉快事件
真係好唔開心!

好耐之前睇素顏 blog, 佢也介紹過 Marek
素顏的 stylist 係 Bonnie
沖上去 Marek 八下, Reception 姐姐仔都好 NICE

Bonnie 是 Design Team (即係最平既 stylist grading)
其實我一直都係 keep 長髮, 也不用點剪, 最平就啱我啦, 哈哈

Bonnie 好鬼有主見, 有要求
而我也好清楚自己想要既野
大家有 D 火花 @.@

不過我好欣賞佢落手落腳幫我染埋, 通常呢D 係 TECH 做的
Bonnie 話佢自己係由 TECH 上, 所以對 COLOUR 好熟 (咁我就放心啦)
佢話如果頭髮太深, 當有白髮就會形成強烈對比
於是乎就搞左金毛強出來!!!!!

colour 係用 la biosthetique
唔算好拿頭皮, 冇味





我仲特登漂眉襯番個 look
唔係唔靚既, 但白髮都係cover 唔到
髮根好上色, 做到好淺色, 同其他部份唔match

Bonnie 話要洗色, 等我打後既頭髮都 match 番髮根咁淺
我堅決唔俾, 之前漂過, 把頭髮唔使要啦!
好彩係髮尾

Bonnie 又話要high light
我堅決唔俾
最憎 high light

Bonnie 話我之前 D色染得唔好, 一達達, 要用 high light balance 番
收 high light 價錢, 沒問題的, 我明白轉stylist 總係要大搞

最後結論係唔要洗色, 髮根要染番深
真係講到牙血都出埋@.@






ESPRESSO .21 Shampoo $320
Bonnie 介紹的 shampoo, 可以 keep 住 colour 唔 fade out
深啡色的洗頭水, 好驚禾, 未用過黑媽媽的 shampoo
泡泡竟然是很正常的透明色


Bonnie 又 sell 呢支, 我冇買




下圖是染後 1.5月
上: OUTDOOR
下: INDOOR

比起以前做的 colour, Marek 可以做到更出的啡色
我本身好粗黑, 又因為要 cover 白髮唔可以做到太淺
Marek 可以做到我想要的啡, 唔係紅果種啡
我會返去再幫襯




www.Marekartofhair.com
網站有 pricelist

cut:    520/620/720/820/1120
blow: 280/320/360/410/500
colour base (long): 850
colour base - director (long): 920

Marek Salon
21912222
Winway Building, Wellington Street 50, Central

留言

  1. 回覆
    1. 其實真係人夾人, 我本身好有主見, Bonnie 又有自己果套
      大家未了解, 有D 火花, 我會再番去, 真係唔夾先轉 stylist
      Bonnie剪功唔錯, 剪得好好, 好過我之前STYLIST (Bonnie 又比佢平)
      colour 用番 la biosthetique
      靚牌子, 比loreal wella 好

      如果你想轉style Bonnie 一定幫到你
      我會再番去, 因為 colour 用la biosthetique, 靚牌子染得安心

      刪除
  2. 我本身好有主見….me2
    所以有時啲人覺得我麻煩囉
    la biosthetique靚牌子….哦, 又覺到嘢

    Angel_baby

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE......或者搵第二個 stylist
      我搵開男仔 stylist, 都係男仔stylist 會錫住女仔, haha

      刪除
    2. 「Bonnie 介紹的 shampoo $320, 可以 keep 住 colour 唔 fade out」~~~~我用Yoko Tsang推的日本的Enary有甲殼素成份…云云. 你說說你的~~~~

      刪除
    3. ENARY 的 SKINCARE 沒有用過喔

      刪除

張貼留言