Loreal 開倉 2014.05 Lancome, Giorgio Armani, La Roche-posay

Lancome Hypnose Star Eyes ST211 $70 x 3
Lancome UV Expert 02 $120 x 2
Giorgio Armani Eyes to kill #22 Ecailles $80
La Roche-posay BB cream #02 $100
 
Total $630
 
多謝小U 帶我入去呀! 勁開心!
我第一次去炸
竟然收卡唔收cash禾




Lancome Hypnose Star Eyes
ST211 星辰幻紫 (sales 話係啡, 哈)
mousse 質地, 閃閃的, 非常靚
仲有黑、白、墨綠, 都好鬼靚
跟埋個掃, 仲好細心有個膠套

幫CKM & 小F 各買左一粒




Giorgio Armani Eyes to kill #22 Ecailles
銀白帶藍
單用太白
用 GA 打底, on top 加上 matte 黑色眼影又另一番景象

傳說 GA eyes to kill 持久力好得又好多好評
但一直冇出手因為好怕D 粉跌到周圍係
開倉價咁平, 即買











La Roche-posay BB cream #02
我話左唔買 BB cream 但又手賤買左
2016 expire, 唔錯唔錯
肉色唔死白, 推開完全冇改善到膚色咁禾
跟成盒sample 可以袋係身

幫小F 買的
崇尚名牌的我竟然唔買 Lancome BB 買理寶禾, 哈哈


俾完錢被強制性塞了一堆GIFTS
完全冇性趣, 除左呢支金色 Lancome abs 防曬 (好似幾好禾)



留言

  1. 好正喎!
    我做左一次Rf喇,因為啲斑太玩強,ipl都攪唔掂,而家變左大花面,要維持一段時間,你有冇朋友有呢啲經驗呀,可以share點保養,因為未洗得臉,又有紅印

    回覆刪除
    回覆
    1. 創傷性 treatment 只有 fraxel 經驗
      我用 copper peptide, 羊胎素 from BB lab, endorcare 蝸牛樽仔

      刪除
  2. 我個好正係你買啲product^^

    回覆刪除
  3. 原來La Roche-posay 有BB cream

    「肉色唔死白, 推開完全冇改善到膚色咁」…don’t get it. 是否想說: 推開後完全冇改善到膚色的顏色呀? 好似冇搽咁呀?

    Angel_baby

    回覆刪除

張貼留言