Addiction Skin Protector



ADDICTION
Skin Protector
SPF50 PA++++

2014 新出的防曬
防曬指數爆燈, 這幾天在烈日當空下走動 (幾分鐘), 很放心

不清楚是否 MAKE UP BASE
日本官網只叫它做SUNSCREEN
ADD 另外有出 PRIMER 的

好的防曬不一定是好的 MAKE UP BASE
很多防曬不是太立, 就太乾
50度的都會做得很清爽, 但在冷氣房一段時間就開始猛猛緊

小妹對 BASE 的要求是要令粉底上得更貼
雖然我認為呢支野唔係 PRIMER, 但搽左佢有令粉底更貼, 很驚喜
完全沒潤色, 沒泛白, 沒有閃, 是全透明的

厚厚的質地, 好像 CREAM
推開有點潤, CREAM 很快被吸收了, 不是完全清爽, 反而留下了滋潤感
感覺完全不像搽防曬, 不會有層野, 只有滋潤, 但不厚重, 不立 (我是DRY SKIN)
好多 skincare 都係初初搽完誇啦啦, 幾個小時就爆乾, 爆焗, 爆立
呢個完全不會喔

我搽埋頸, 頸最易出汗, 都唔焗
大愛!!! 真的很令我驚喜

我試的是 SAMPLE, SANSAN 幫我買ADD 胭脂液時送的
ADD 胭脂液也是最近至愛

香港沒有 addiction
日本才有, 哭!

TAOBAO 有很多代購






留言

張貼留言