Kanebo Family - Impress & Suqqu

Impress Cream Foundation #OC-C
Impress Liquid Foundation #OC-C x 2 (一支新, 一支快用完的吉樽)
Impress Loose Powder
Impress Loose Powder Case







SUQQU Makeup Base Creamy
SUQQU Foundation #15
SUQQU Nuancing Pressed Powder #Natural
SUQQU loose powder #Deep
SUQQU loose powder #Natural
SUQQU Concealer spots cover #01




SUQQU Nuancing Pressed Powder #Natural
SUQQU loose powder #Natural
SUQQU loose powder #Deep



相對較白的碎粉 & 粉餅都是 #Natural
對我黎講略白
#Deep 上面好自然






Impress & SUQQU 都是 Kanebo 家的
粉底比較
滋潤: SUQQU
coverage: IMPRESS
持久: IMPRESS

用完一支 Impress liquid
那時候剛好入秋加上我花心, 買了 SUQQU
但當時皮膚比較多印, 天氣又未去到寒冬
SUQQU 太潤又遮得不好
拿拿聲再入 Impress Cream

粉底都係最喜歡 Impress

Impress 粉底唔算保濕或滋潤
我是乾肌, 打好底就很上粉
Impress finishing 是沒有光澤的
遮泛紅的皮膚及遮蓋碎濕濕印印很得 (大痘印還是要用 concealer)
我用OC-C, 妝感白淨
不偏紅, 不偏黃
能給我一塊乾乾淨淨的素面
遮得到又不厚妝

剛上面的 finishing 跟其他牌子比, 不是最靚
但妝愈耐, 愈靚
完全唔會浮粉變暗 (當然要打好底)
如果出少少油, 妝感更加靚

而家好少粉底搽出黎唔靚, 但持久度就唔係家家都做得好
我本身是乾底, 不用控油BASE
泛紅的皮膚, 也不用調色BASE
用粉底就夠了

至於 IMPRESS liquid 定係 cream
我覺得 liquid 基本上在香港一年四季連冬天, 也是 okay 的
只要你配搭夠力的 skincare 就行

IMPRESS cream 絕對唔係保濕 & 滋潤型粉底
佢只係比 liquid 更厚身更濃郁,  遮蓋力更好
初初用沒有控制好份量, 好厚粉
而家掌握到份量, 完全冇問題
雖說佢好厚身好rich, 但也是很好推的
妝感比 liquid 更完美
持久力也是一級棒
好啱飲宴妝
平常用薄搽也 OKAY, 不誇張, 很自然的
追求完美的就用 cream 吧


雖然 Impress 略貴, cream 比CDP 更貴
但質地杰身, 用量不多, 貴買平用
差不多每天都化妝, 一支粉底用到差不多一年

我化妝不打陰影不用high light
眼影眼線眉筆胭脂唇膏遮瑕全部也不是必須
但沒有粉底對我呢位三年班中女是不可能的

每次上完粉底都覺得人生充滿希望
哈哈

SUQQU 碎粉 DEEP 是我至愛, 但此色日本英國也買不到
最近新入左 IMPRESS 碎粉, 比較完再UPDATE

仲有仲有,2013 September IMPRESS GRANMULA 出左粉底及 BASE
粉底 yen 21000, BASE yen 12600
日本先有


比起K家最頂級的 TWANY CENTURY
還要貴一丁點, 真係一山還有一山高







留言

  1. 我之前買過Lunasol的water cream foundation, 雖然係cream, 但BA話其實比LIQUID更滑更好推的,我都認同呀, 不過我買時係ON SALE, 只有OC03 COLOUR, 深了一點, 你講一講, 我又拿出來用下

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣果邊有 blogger 試過 IMPRESS & LUNASOL, 佢話差不多咁好禾, 哈哈
      試不試 impress? 我有liquid samples, 俾包你試下

      刪除

張貼留言