AQMW Repair Emulsion White

AQMW Repair Emulsion White 200ml
$760

emulsion white 係新出的
AQMW emulsion 而家即係有3款


新貨跟 D gift 大支 D, 開心
支 emulsion 有 50ml, 荀 


white 樽身唔同 D 架
ER extra rich 係潤版
其實一 D 都唔潤 (對我黎講)
夏天試下 WHITE 先
 


如果你覺得搽左水份精華, 塊面都係乾
搽潤既CREAM, 又覺得唔吸收
可以試下洗面後, 先乳後水

我就係自從試左 AQ 之後, 不能自拔, 已經幾年, 每朝都係先乳後水才化妝
搽粉底, 如果塊面太乾, 太油, SKINCARE 太笠唔吸收都唔上粉
先乳後水係用油包水, 我覺得咁樣搽皮膚夠水份, 時間耐左, 夜左都唔會浮粉
唔用水份精華也沒有問題

唔同天氣要配合唔同乳液, 太乾可以再後加 cream, 絕大部份時間我都唔洗再加cream 了
KOSE 水份精華 liposome 係乳液之前用, 我覺得 liposome 好貴呀, 我沒有用 liposome 的
我一定用番 KOSE 的棉花, 冇咁食乳液 & 爽膚水的
AQ MELIORITY 乳液 $2100 貴仙仙...........棉花唔慳得呀!

只有 KOSE & ALBION 既乳液 & 爽膚水係"調轉" 黎用, 即係一直提住的先乳後水

KOSE AQ MELIORITY emulsion $2100/200ml
KOSE AQ MELIORITY lotion $1400/200ml

KOSE AQMW Repair Emulsion $800/200ml
KOSE AQMW Repair Emulsion ER $800/200ml
KOSE AQMW Repair Emulsion White $760/200ml

Albion 香港沒有 counter
最出名的健康水是百搭 lotion, 無論邊條 line 的乳液都可以配合健康水

留言

  1. 最近試CDP sample, 竟然發覺用左毛孔細緻, 膚色均勻透白, 成個tone都好完美~~ 死火, D雪花秀點算...
    你對CDP有無comment?

    回覆刪除
    回覆
    1. 找到咁正既SKINCARE, 嘩哈哈!!!
      CDP 對佢既service & packing 非常滿意
      skincare 試得不多, 洗面膏非常喜歡

      收到 CDP sms
      CWB CDP over $5000 有 free gift 值 $1435 (包括 la cream, 四色eye shadow, 光影掃, remover set)
      APR 24-MAR 11

      刪除

張貼留言