Albion 40th 週年健康水SET

8500 YEN (未計稅)
330ml健康水
送330ml沐浴露


每5年就會有健康水SET
單買一支也是 8500 YEN

托左同事幫我抬番黎, 我俾十算佢, 哈哈
TAOBAO 好多, 可以搵代買


留言

  1. hi, can u recommend a powder which is long lasting in the summer ^^?

    回覆刪除
    回覆
    1. 碎粉呀, 我用開果D 都係主打唔乾, 幾個小時就冇了
      控油 MA 我冇介紹喔

      刪除
  2. BB 你好,

    一直都有睇你既 blog, 近排有箍牙既打算, 想請問你箍牙醫生既資料, 我吾肯定你之前有無提過, 還想請問你箍得好吾好, 謝謝!

    Katie

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係傳統鋼箍, 透明粒粒
      用 1.5 years 完成, mock 左四隻牙, $46000 (已包 mock 牙, x-rays)
      非常滿意
      劉伯豪 28916733 在cwb

      刪除
    2. 吾該哂你, 我現在正做資料搜集, 劉伯豪吾係矯齒專科都收得咁貴, 係咪依家箍牙都係上下價錢? 我年紀已過 30, 箍牙真係要 d 勇氣, 不過時間一霎眼就過, 我睇你 blog 話箍牙好似吾係好耐之前既事, 完來已經箍完....

      Katie

      刪除
    3. 劉伯豪是傳統牙醫來的, 不是矯齒專科
      佢是好貴的, 普通洗牙也要一千多, 仲要排幾個月, 佢超多客
      出面傳統二萬幾到啦
      劉醫生手勢超好的, 佢收幾貴我都俾, 初初佢唔肯接我的箍牙 CASE 啦, 佢多客到做唔切
      我也是三十多啦, 哈哈, GIVE ME 5
      不需要想太多, 箍牙好濕碎, 也不辛苦啦, 哈哈, 真的有變美, 我好開心, 一切都值

      刪除

張貼留言