花花髮夾


 

 
 
明明是看抓夾
但被第一隻花花夾電到
 
今日落單, 明日收貨, 超快
網照跟實物一樣咁靚, 正!
 
SF express HKD 39

同 Fiona 一齊買的戰利品大合照


 

RMB 39
HKD $51
 
RMB 79->66
HKD $86
 
RMB 45
HKD $59

 

右上粉紅PLAIN 抓夾
RMB 39
HKD $51
 
用得最多竟然係順手買埋的 PLAIN 粉紅抓夾
係屋企粗用, 好正
又粗又厚既頭髮, 夠力抓又食得住
下次要買埋其他色
 
 
好多粉紅色, 哈哈
 
而家TAOBAO 俾錢, 多左 PPS & 發達通兩種付款方式
不過我未試過
用 BEA VISA 收 1.5% 手續費
 
 
 



留言

  1. hello.hello.想請問下點先知一次打左幾多round??我本身都小小多斑的,第一次打ipl,第二日,發覺都係好少蕉,好少深色,返而去啲普通cheap嘢打,就會好多,係未關打得多唔多下,同啲力度事?
    thx

    回覆刪除
  2. 斑斑變深色先至正! 結焦先可以退到斑
    當然打得多下, 度數好有影響的
    你係邊度打?

    回覆刪除
  3. 係彩光之父到打lumenis.....不過得好小結焦,心痛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 打左幾次? 我有朋友搵佢打左一個 course 係冇晒斑斑

      刪除
  4. 我暫時打左一次咋,買左course要十次。不過之前我試過去啲平嘢打一次都好多蕉,唔知係未呢部機未咁快見效。

    回覆刪除
  5. 我join左course la...你朋友洗唔洗做埋射頻丫?

    回覆刪除
  6. GOOD! 等你SHARE
    你有BLOG?

    回覆刪除

張貼留言