Santa Maria Novella 面霜

Santa Maria Novella

Creama Calendula
金盞花修護面霜
100 ml
Creama Al Polline
蜂蜜花粉面霜
50 ml

HKD 870 for 2


金盞花已經用了一個
敏感皮膚用, 很好呀!!!!!
上次分享

有一天收到身在意大利的 Unice 的 whatsapp
超開心的托佢幫我買呢兩個cream cream
香港買花粉面霜過千的呢!!!!!

感激感激


金盞花修護面霜俾老公, 佢好鍾意用, 懶到爆既佢, 竟然自己會乖乖搽面
貴野花粉面霜就我用啦, 哈哈
(仲未開, 開左才share)

呢個牌子試左好多野, 最喜歡的是香水 & cream

留言

  1. aiya, 我喺意大利都唔醒起可以買囉樣skincare.....走寶了cry

    cy

    回覆刪除
  2. keke... 我不捨得俾金盞花修護面霜俾老公搽啊... 冬天用佢夠唔夠潤 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時完全唔搽野, for 佢皮膚, 夠潤
      我就唔得啦

      100ml 呀, 6m 用完, 你一個人用唔切, 分俾佢用, 呵呵

      刪除

張貼留言