Kobashi

Kobashi Rose Water
Kobashi Coconut Oil
Kobashi Jojoba Oil
Kobashi Frankincese Essential Oil 乳香
Kobashi Sandalwood Essential Oil 檀香
Florihana Rose Absolute
 
 
前陣子再添的香薰寶貝
 
花水一直只用 ROSE
早上用花水洗面, 倒在棉花上抺面抺眼屎 LOL
晚上就當 toner 咁用
 
最近的花水存放期短左, 只有4M
 
椰子油最近被推上神枱, 又食又搽講到無敵咁
濕疹時用佢搽身, 又唔覺有神奇威力呀
 
K 記呢支椰子油係 MCT
質地好薄, 冬天也不會變固體
我用佢落妝
就是乾手乾面搽油在面上捽
再用 Tissue 印走
可以重覆多一次確保所以底妝都抺走
跟住用洗面膏/洗面奶再洗面
 
一般的落妝油有乳化劑, 要加水乳化
用天然底油沒有乳化劑, 所以我只用 tissue 印走
印走底油後皮膚是無可避免有點油
但緊接著就要洗面, 問題不大的
 
我起初以為用洗面膏才能把油面洗乾淨
想不到用洗面奶也能洗走油膩
 
眼妝用天然底油落不走 mascara
我還是用一般的油水remover
 
返璞歸真, 我已不再買落妝膏了.....但還有很多存貨 =.=
 
Kobashi Jojoba Oil 是用在面上的
EO 用乳香+檀香+玫瑰
超正!
 
我買左K 記東印度的檀香, 比 Florihana 買到的檀香更香
跟JEANIE 老師買就沒錯, 哈哈
 
上一支 Florihana Rose Absolute 未用完就趕快訂多一支
我知道 ABS 的冇咁好的
但價錢合理, 用起上黎都OKAY 呀
 
 
 
 

留言

  1. 早上用花水抹面得架拿?唔使平時啲奶泡皂!?

    回覆刪除
  2. 我起身塊面唔油, 本身皮膚比較乾
    只用水抺已夠乾淨了

    回覆刪除
  3. 咁咪好慳功夫?我又要效法效法!其實我覺朝早洗面都幾煩! Cy

    回覆刪除
  4. 是呀,連洗面毛巾也省掉

    回覆刪除

張貼留言