SOGO thankful week 2013.11 - Kanebo

 
LUNASOL Point Make Off
120ml
@$100

IMPRESS CREAM FOUNDATION
30g
SPF 20 PA++
OC-C
$1100

DEW SUPERIOR protect essence concentrate I
40ml
SPF 30 PA+++
$580-> $522




一落機涼都唔沖就趕去LAST DAY 的SOGO THANKFUL WEEK
收 11:00 大把 shopping 時間

Impress 粉底液用晒了, 係時候入番支
其實我好滿意 impress, 否則不會用光光, 但花心的我又唔想重覆
最近痘印很嚴重, suqqu cream fdt coverage 不夠遮瑕力
心思思想買 CDP silky cream cdt (full CDP make up 被人話白到似鬼)
最後都係買番 Impress 穩陣 D

Impress make up 永遠不會有折的
趁有額滿禮入貨最抵




今次gift set 實在太吸引
一見到即刻雙眼發光
$1800 即送
350ml soap
220ml shampoo
220ml conditioner

用開的粉底是 Impress liquid 分享
也試過 Impress cream SAMPLE 舊版
cream 效果是更加正, 連毛孔都遮到
但我懶得"不"黎用, 都係叫 BA 俾支 liquid
點知好有主見既 BA 堅持 cream 粉底正好多
咁佢又冇錯wor, 我都覺得 cream 粉底正過 liquid
哈哈, 聽佢講要左 cream foundation 新版

DEW 防曬有點似 KP waterdefense (我心目中冬天NO.1 的防曬 BASE)
只在 counter 試上手, 一直在struggle I 清爽 or II 淺潤
於是問好有主見的 BA
佢推介 I 清爽

仲差少少, 配左2支 lunasol eye make up remover
BA 話呢支好用過藍色 remover

稍後 update 用後感








留言