OBAGI NU-DERM

2010 APR
 
 
 N­u-Derm® System
 
網上有好多水貨, yahoo bid 都見到, 會平少少
我用行貨, 在 pretty beauty 買到

如果想慳錢, 只需要買 #3 #4 #5
不過我覺得 #1 & #6 都好好用, 又唔算好貴

Obagi 仲有出 Tretinoin Cream (A 酸)
可以配合埋 Nu-derm 一齊用
Obagi A 酸唔平, 水貨價都要四百幾

經理話我唔需要用埋 A 酸都已經好有效, 所以我冇用
經理都有用呢套 obagi, 見佢皮膚又白又滑, 當然對佢(經理) & 佢 (obagi) 都有信心
Nu-Derm 主要成份係-對苯二酚 Eldoquin Forte
簡稱 HQ
唔少 skincare 或者藥房買的去斑藥膏都有 HQ
我亦都用過, 但沒有效 (亦可能沒有恆心用)

HQ 有刺激性, 亦有副作用
上 YAHOO 可以 search 有關資料

page 352 jessica mar 2010 no. 117
對苯二酚是化學性美白成份, 濃度達 4% 或以上需經皮膚科醫生處方
雖能去除頑固色斑, 但長期使用可能誘發另類色素沉澱, 也容易致敏, 在日本及瑞典等國家已被禁用
#1 Foaming Gel

foaming gel for 油性皮膚
仲有另一款 gentle cleanser

我係 dry skin, 但用佢一 D 都唔乾
我覺得呢支 cleansing gel 非常好用
粉紅色 GEL, 好快起泡, 但唔算非常多
濕手捽幾下, 就可以捽上面 (面要打濕)
洗完塊面覺得好 C 服
佢係我最喜歡既 cleansing gel
我一定會再買
 
#2 Toner

藍色水狀 toner
唔小心入眼好拿
呢支 toner 冇咩特別
 
#3 Clear (美白霜)
AM & PM

#3 係鐵膽之一, 仲係最重要果支
因為早晚都要用佢
AM: 3+4
PM: 3+5

我早上化妝, 唔用 Obagi
就隔晚用 3+4 or 3+5
即係今晚用左 3+4, 聽晚就用 3+5

可以先搽 3, 吸收左之後, 再搽 4/5

Pretty Beauty 經理教我
將 3 & 4 擠在手背, 用手指撈埋, 再一次過搽面
我都係學佢咁樣, 方便好多

3 4 5 都係白色半透明膏狀, 都幾杰身
之後可以唔洗搽 moisturizer 了
 
 
#4 Exfoderm Forte (加強脫皮霜/角質更新霜)
AM

Exfoderm Forte for 油性皮膚
仲有另一款 Exfoderm, 中文名叫脫皮霜
聽個名都 get 到, 比較溫和
 
#5 Blender (底霜)
PM
 
#6 Healthy Skin Protction SPF 35
物理防曬, 對皮膚冇負擔
我覺得非常好用
前排上網買野時, 見有 30ml 細支裝, 入定兩支存貨
 
 
拍埋支 90ml 貨裝就見到有幾細支
 
Obagi 在香港常見有兩條 line
黃色果套 Obagi-C Rx
白色呢套 Obagi Nu-Derm

C Rx 主要成份係維他命 C
Nu-Derm 主要成份係對苯二酚 Eldoquin Forte (HQ)
改善膚色不均勻, 色斑問題

C Rx 可以自己買黎用
Nu-Derm 最好係皮膚醫生指導下用

雖然 C Rx 相對黎講比 Nu-Derm 溫和
但一樣會甩皮 & 紅
Reneex 兩套都有賣 (Nu-Derm 係醫生果邊賣, 冇放出黎賣)
我見過 C Rx 用家既相, 所以知道會甩皮 & 紅
我眼見佢斑斑仲深色左
但見唔到白滑果張相, 可能未用完呱, 哈哈
蘋果有用 C Rx, 可以去佢卜卜望下

我用 Nu-Derm 的反應是:

腫腫地
好乾
皮膚變粗糙 (亦可能是因為乾)
爆少量暗瘡仔 (唔係次次出現)

有人話狂甩皮, 但我就沒有

可以改善的皮膚問題:
眼下的汗管瘤
暗瘡印

我沒有明顯色斑, 膚色亦唔算好黃好暗啞果種
所以不能 comment 改善色斑呢方面

最開心係 Nu-Derm 可以去除汗管瘤 (關於汗管瘤是什麼, 可以去 yahoo 找找)
但呢個皮膚問題, 慢慢會出番
就算做機 (創傷性, 做完會好樣衰) 都一樣出番

而家我唔係晚晚用 Obagi, 見到汗管瘤出番先用一至兩晚
用一次會紅腫兩三日嫁, 呢 set 野真係好勁呀

如果冇決心, 唔好用 Obagi
過渡期果種樣衰法唔易接受
我自己都唔係咁接受到, 因為紅起上黎, 化妝都遮唔到呀, 樣衰時期個人會唔開心
我已經算好彩, 冇甩皮, 甩皮仲惡搞呀

如果係為左斑的話, 都係打 laser 啦, 快靚正呀

留言