DermaCeutic Milk Peel

   
  
 
Derma Ceutic
Milk Peel
 
$1710
salalabeauty
 
AHA Glycolic Acid 50%
BHA Salicylic Acid
Lactic Acid 10%
PH 1.7
 
有埋 PH value
夠專業
 
果酸係酸性環境效果更大
 
AHA 50% 濃度堅係高wor!
但我覺得 milk peel 比 CPS AHA 20% 又溫和好多
 
其實佢真係算溫和, 睇佢冇中和就知
 
milk peel 質地杰杰地
唔怕滴入眼
 
洗乾淨面印乾水
用掃上藥水
1-2 mins 用凍水洗走
最好用塊 puff 濕水抺走, 因為佢質地幾杰, 怕沖唔走
 
milk peel 會吉的, 但不算好勁
做完 dirts 會突晒出黎
沒有甩皮, 不會影響上妝
 
去暗粒好得, 去死皮&光澤就不太勁
算係比較 mild 的果酸但又有料到 wor!
做背脊都work (通常背要高濃度)
overall 好滿意!
一定回購
 
BTW peel 完我一定 FULL 凍 ALOE GEL mask
 
 
 
 
 
 
 


留言

  1. 唔明點突出來? 呢set 可以做幾多次? 做完係咪真係滑d ?

    回覆刪除
  2. 粉刷仔突晒出黎, 好似 full 完deep clean mask 咁呢
    可以做好多次, 我估起碼20次 for 面
    我做左2次, 暫時未見好明顯光滑左, 但最近做 facial 姐姐仔話我冇咁污穢

    回覆刪除
  3. 粉刺仔突晒出黎, 好似 full 完deep clean mask 咁呢
    sorry typo

    回覆刪除

張貼留言