Deka Fine @ SKINIC

2010 MAR
 
Phytoceuticals B5 gel
15ml

Skinic 時不時有 promotion, 佢地會打俾我或者 sms 俾我
EMAIL 反而好少收
對呢間公司印象唔錯, 一來我去過試做, 二來是因為老娘都去佢地到做 treatment 吧
所以當 Skinic 打俾我時, 都會耐心聽晒佢地既介紹
其他美容公司就完全沒有興趣, 未講完就 say thank you & goodbye 啦
今次用 $380 試做 1064 long pulse laser facial
可以換番 phytoceuticals B5 gel 15ml
平時出去做好平既 C6, 都要三百幾蚊
而家仲送番支 B5
仲要係靚牌子 (phytoC 仲貴過 skinceuticals & bicelle)
所以唔執輸, 一定要去試 (雖然我已經有 C6 course)
呢個 treatment 叫 Deka Fine
同 C6 波長一樣, 都係 1064
但佢係 long pulse
作用係增生 collagen, 皮膚做完 suppose 係滑 D firm D
打 long pulse 冇 C6 咁痛, 只係 feel 到熱熱地
spot size 好細, 完全唔辛苦的
long pulse 1064 唔多地方有得做
以我所知 CASE 都有, 此外就唔見其他地方有
落好妝, 打 laser 之前
先要去影下底層相
上次試做都有影, skinic 有留 record
我仲好記得上一次影完, 見到自己成面斑斑 (表面冇雀斑)
覺得自己皮膚好差, 唔開心左一排

一年幾後再去照, 仲惡劣, 所有問題都比上一次更嚴重
膚色黃左, 全面都係毛孔閉塞, 眼紋長左, 斑斑多左
好似好大鑊咁呀
好一段日子偷懶冇搽眼精華 & 眼霜, 而家唔敢唔搽
美容師話膚色黃 & 毛孔閉塞, 做番 CPS 就得啦
即晚就做左個 AHA 20% 勁野添
斑斑要去打 C6, 等皮膚休息7日, 即刻去打

講番呢個 treatment
做完唔覺有明顯效果
我都係至在試下唔同既機
同埋我知呢間野唔 hardsell 先敢去

留言