LA MER cream

 
 
2009 SEP
$1200/30ml
$2100/60ml


先在掌心乳化,再用"輕拍"的方式在臉上
雖然有點浪費,但真的比較舒服又好吸收
千萬不要用推的,因為會很難推且會很油很厚

用 la mer 的時候, 個人覺得其實塗不塗水份精華, 分別也不大
早上有時間, toner 之後, 塗 la mer cream 之前
或許會搽 perricone Face Firming Activator (收緊精華)
又或許搽雪花秀潤燥精華 + 滋陰水 (錯誤用法, 雪花秀應該全條 line 一起用的)
眼晴就用 la prairie 魚子精華, 不塗眼霜, 用 la mer cream 取代眼霜

趕時間的話, 用濕毛巾抺完面就直接上 la mer cream 也行

搽 la mer 要一點小技巧
全靠 BE 美麗的 sis TIFFANY 教我兩招, 先用得比較好

TIFFANY 教我, 將少量的 cream 放在掌邊
不是掌心凹下去的地方
是近手腕, 凸出來的肉肉上
(扁平手掌就沒有大分別啦)
左右手輕拍, warm up balm balm 狀的 la mer cream, 印上面
拍拍拍可以釋放奇蹟成份
(我老作的啦, 總之拍左先印上面就唔會 lup, 唔係就 lup 爆你呀)

眼位都可以搽, eye cream 都慳番
每次取少量, 比一次過大量印上面會更好, 更易吸收
拍完 cream 印晒上面, 印晒之後再取 cream 拍拍印印, 我習慣取三次就停手
T 位輕輕帶過, 印一次就行了, 面珠就印三次

冬天懶塗防曬 (錯誤示範)
早上上班只塗一點 CDP concealer & 有防曬的 CDP CREAMY 粉底
打光之後的幾天, 一定要防曬, 就會在粉底前塗 AQ 防曬 make up base

我會將一丁點 la mer cream 溝 CDP concealer & 粉底
一隻手指沾 la mer, 另一隻手指沾化妝品, 捽溶佢先搽
溝左 la mer 先上面, 真的很貼喔

佢個 china 器皿真係超重
我無後悔帶住佢去日本
因為係日本果幾日超凍加超乾, la mer 都頂到

la mer cream 真係好夠潤
但老實講佢又俾唔到奇蹟效果
好似光澤感 & 收毛孔 & 白滑感, 全部都冇
老實講亦都冇其他 skincare 可以做到啦, 哈哈
最近皮膚都冇咩大問題, 測試唔到佢既奇蹟功效
敏感肌既美女 Tiffany 話敏感時用佢好好呀

留言