Kanebo Impress Cream Foundation




Kanebo Impress Cream Foundation
BE-C

impress liquid 用 OC-C
liquid BE-C 更加白
但 cream BE-C 又 OK wor
咁奇......

suqqu cream foundation 係試過的, 最滋潤既粉底
期望 impress cream 都係滋潤, 但又唔係wor
唔滋潤的, 而家係秋天, 都用到, 不過要 apply 多點碎粉

延展性很好, 可以推得很薄
coverage 很好, 唔會厚妝, 很自然
持久度超好, 不變暗不溶妝

呢一刻佢係我最滿意的粉底

沒有最好的, 只有更好的, 哈哈!!


impress liquid 各方面都不錯
但一同 impress cream 比較
impress cream 搽出黎膚質望上去更好
cream 令皮膚望上去更平滑
真係好好, 好喜歡佢既finishing

GOOD:
good coverage
持久度超好

BAD:
不水份, 不滋潤 (但唔乾)
很貴


同埋 impress liquid D 顏色呢........OC-C & OC-D 令我頭痛不已
OC-C 白了點
OC-D 又太黑.......
平時我簡粉底色係超易的, 就同 BA 講最多人買果隻色, 就冇出事啦
最近我買左 impress liquid OC-C
買完又試左包 cream foundation sample, 咁就出事啦, 試完發覺 cream 更好

impress 的粉底不偏紅, 也不偏黃, 也沒有珠光
就是正正常常的

剛剛買左 impress liquid, 但又愛上impress cream
怎麼辦........

我試的是舊版
新版已出 $1100 (see pic below)
考眼力, 睇下有咩野唔同?

留言