Juice Beauty Organics To Go

2007 JUN
 



Juice Beauty Organics To Go

skinstore 8折 HK$185

Cleansing Milk - 2 oz / 60ml
Antioxidant Serum - 5 ml
Green Apple Peel Sensitive Try Me size
Oil Free Moisturizer - 1 oz / 30ml
Hydrating Mist - 1 oz / 30ml



洗面奶有點特別, 我乾手乾面打圏捽完之後, 用 dry 既 cotton pad 好難抺走, 因為好 sticky, 唔似一般既洗面奶
用好濕既 cotton pad 或者直接用水洗走就 OK 了, 唔 dry 好乾淨






Antioxidant Serum 成份好正呀, 我係為左要擁有佢而買呢 set ga
DMAE (外國 forum 勁講呢個成份, 佢係 for firming, 除左係 skincare 會用之外, 外國人會用有 DMAE 既野搽咪咪)
Q10
vitamin A, C, E
peptides (去紋, 不過唔知係邊種)
serum 質地好好推, gel gel 地半透明, 不是油, 不過吸收左係塊面會有少少 sticky 既 feeling, 情況好似我用開既 caudalie anti-aging serum, 推果陣好水, 之後會有少少 sticky, 不過夜晚用又冇咩大問題 (我夜晚唔介意搽 lup D)
貨 size 有 60ml, 好抵用 ^^








Green Apple Peel 好似 mask 咁用, 深綠色 gel 狀, 搽左上面 10 mins 之後洗左佢, 連 sensitve 都可以用, 我有 D 損左既 acne 傷口, 冇拿冇吉, 鼻翼薄皮位都完全冇拿
做完呢個 Green Apple Peel 之後 full sothys 水份 mask, 死皮仔冇晒 ^^
(不過我不清楚是 Juice Beauty Green Apple Peel work 還是 sothys 水份面膜勁呀!!??)








Hydrating Mist 好保濕, 唔同一般既 spray 齋水噴完好似冇噴
我用開 clinique mse spray 都保濕, 但會拿眼皮又有 alcohol 味
我不太喜歡 Juice Beauty Hydrating Mist 隻味 (不是 perfume 味), 亦不太喜歡支 spray 既 design, 噴出來既 mist 太集中, 唔夠細, 但真係好保濕, 又唔會 lup 痴痴






moisturizer 未用呀, summer 先開

留言