漂眉毛 JOLEN cream bleach

JOLEN cream bleach
$65
龍城藥房
 
漂眉毛
 
 
寫明可以漂brow 的
 
 
 
 
 
瘦瘦樽仔入面的是粉
圓aun 是 cream
1 份 粉 + 2 份 cream
 
 
 
 
 
白色卡片 & 棒仔都是俾埋的, 抺乾淨可以用番
先用棒仔取粉, 用tissue 抺乾淨, 再取cream
搞搞搞
 
 
 
為安全起見, 圍住眉毛既皮膚, 薄搽vaseline
可以用棉花棒幫手 
 
 
跟手厚厚的將漂毛CREAM mixture 達在眉毛上
我用棉花棒上, 要均勻可以用眉刷 (我懶洗)
around 5 mins 已經會變淺色, 想勁 D 可以放耐D (後果自負)

有人問我搞咩鬼.........我話: 幫眉毛full mask, 哈哈!
 
 
 
我只漂 5mins, 會令黑媽媽的眉毛變啡
試過放耐左仲會變成金色

因為沒有好大對比, 加上iphone 影得唔好, 比較不到before & after
但可以看到眉毛是啡, 睫毛是黑
 
 
有陣阿摩尼亞 (尿) 味的
漂眉毛傷不傷毛髮or 皮膚呢?
我漂左好多次, 每次只留 5mins
暫時唔見有問題

有傷口 e.g. 生暗瘡時不要漂
拔完眉毛也不要即刻漂
盡量不要接觸皮膚

啡色可以維持2-3 weeks 的, 慢慢又會變黑


BTW YOUTUBE 有好多分享
 

留言