Darphin Renewing Balm & vitalbalm

Darphin set
£24
Renewing balm (15ml)
Vitabalm 潤唇膏
lifting & firming eye serum 5ml

貨 size 的 renewing balm 15ml 在香港 counter 要 $580!!
而家三百蚊有找就有啦, 發大達呀!! 嘩卡卡
用法同精華油一樣, 之後要搽 CREAM, 留番冬天先用
試過 darphin eye cream & eye serum samples, 都很正!!

今次送的是 sample size serum, 好實用呀!
Vitalbalm 潤唇膏是貨 size, 又係非常實用
呢 set 真係抵到爆


Darphin Renewing Balm
15ml

沒有附上棒棒, 好污糟地用手指挖少少, 放在掌中, 捽幾野 warm up balm balm
黃色 balm balm 狀, 質地都幾軟, 好易挖, 亦好易變軟

未印上面之前, 先要用個鼻索一索香薰味先, 之後先印上面
instruction 話要向上按摩, 可以在面上推的話, 一定要用好多 balm balm
我怕太油, 就咁印上面就算啦

佢係檸檬味, 睇成份唔見檸檬, 應該係 grapefruit, 隻味都幾清新
不過呢........grapefruit 精油超便宜啦, 感覺有點 CHEAP
如果佢係其他味, 好似 rose/橙花/檀香我會更喜歡, 呵呵

這個寒冬的晚上, toner 後就只用 renewing balm
什麼都沒有搽, 滋潤到很夠
這個東東確實不錯啦



Darphin vitalbalm
3.5g

身邊好多老友記都喜歡呢個香薰牌子
我未正式去 counter 買過野, samples 就攞過好多, 哈哈

滋潤度不俗, 唔會好油, 都幾 long last
有一陣好香既味道, 我覺得好俗下, 唔似香薰味, 唔喜歡
我還是比較喜歡沒有味道的潤唇膏

呢支唔洗錢, 買 set 送既 gift
唔好用都冇所謂, 呵呵



留言