Kobashi 2013 JAN

Aloe Vera Gel Organic 250ml £6.60
Hydrolat Rose Otto Organic 250ml £7.00
Hydrolat Rose Otto Organic 500ml £11.00
Calendula Oil Organic 50ml £5.26
Lotion Baby Aloe Vera 100ml £7.90
Kaolin Clay White fine 100g £3.11
Ultra-ventilated Clay Green fine 100g £5.23


Kobashi 實在太便宜了!!!!!

Kobashi 玫瑰花水是必買
baby lotion & Calendula Oil 溝埋一齊搽身
baby lotion 冇咁潤, 加 D 油就 perfect 啦, 金盞花油對敏感及發炎皮膚好好, 可以直接搽
aloe gel 溝 clay 做 deep clean mask, aloe gel 稀得好緊要呀!




rose water 是好香的大馬士革玫瑰, 天然的香味, 抺眼不拿, 已經買了很多支
要說效果 ma, 我覺得就是水lor, 沒有酒精的水
你想要的美白保濕呀, 可能要精油才見效
所以花水我 stick to 自己喜愛的香味

baby lotion 很稀很水份, 都沒有乳化好, 好像過期 yogurt
很快吸收, 單用會 mount mount 緊
喜歡一比一溝金盞花油
不過都唔夠潤, 我要再加 rosehip oil
快用完了, 喜歡它水份很夠, 會再買

金盞花油, 金黃色的, 質地很薄, 勁快吸收
對我不夠滋潤, 我要再加底油
濕疹皮膚用它, 感覺良好
如果說要醫好濕疹, 我覺得好難靠外塗把濕疹醫好的

aloe gel 是 pump 裝, 稀到好似水
當 toner 咁用, 算係杰身 toner
不會再買, 我想要的是 kobashi 果種"正常" aloe gel


clay mask 只用了一次, 用多幾次再 share

下集預告: florihana
另一有機香薰品牌, 朋友說香薰油質素比 kobashi 更高級
我訂了一些些..........

留言