2012 台北戰利品

巧遇台灣 SOGO 周年慶 (THANKFUL WEEK)
好開心呢!!!!
除左有SET, 大部份 counter 散買都有九折, 又有額滿禮物, 比香港更有誠意
最緊要係 SERVICE 非常好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


rate 3.6
Albion Infinesse white
賦白彈力ACE精萃
NT 3200
NT 2880 (九折)


一早已拜託小鹿妹妹幫我囤 Albion 的乳液 & 健康水過冬
所以我只能小買

exage 也有類似的小瓶精華, 但很大的酒精味道, BA 說夏天用比較好
excia 沒有小瓶精華啦
本來就不喜歡 infinesse 這條 line 的乳液, 但BA 說 ACE 小瓶精華不錯
買來試試

最便宜的額滿送 5 片健康水面膜
我還差少少, 又不想傷腦筋, 買了四包棉花
 
120片
NT 220
NT 198 (九折)
可撕下很多層進行濕敷
 
 BA 另送的 sample
 
 
 不老林
NT 1200
NT 1080 (九折)

同一間 SOGO 會有兩個 shiseido
賣"便宜" line 才有不老林賣, 還有香港沒有賣的 d program 敏感皮膚用
康是美也有賣不老林

最近養成了洗頭後搽"爽膚水"的習慣, 頭皮痕癢大大減少了
原本用的是 Philip Kingsley Scalp Toner
但 strawberrynet 已不再賣
從櫃底找回已買很久的不老林, 跟scalp toner 非常似, 質地也是水, 搽頭皮的, 塗後頭皮涼涼
用了一段時間, 脫髮有減少, 頭皮痕癢也沒有了
今次囤兩支
 
 
 
 幫 ckm 買的
后 oil balm cleanser
買一送一, 超抵

可以加水乳化的落妝膏, 很好推

家中有神級落妝膏 EVE LOM, 唔准自己買

后 counter 還有 O HUI 賣呀
BA 送 O HUI sample, 我嫌 cheap 不要啦
要 BA 送番后, 不過 mm 都有秘貼啦, 我又不好意思再換了


SOGO counter 果層, 就只買這一點點啦
 
 
 
 
SOGO supermarket 旁的藥房
正價貨品都有九折呀
很多藥妝賣, 大部份香港已有
有 kinerase 賣
 
A-Derma艾芙美
Emollient Lotion
200ml
特價 NT 740

還有大支孖裝, 更便宜, 但我沒本事搬回來
 
 
紫雲膏
NT 250
 
廢的, 起敏感止唔到痕

 
悠斯晶 S 乳霜
NT 420

台灣路上的藥房都見到POSTER 介紹呢條 LINE, 主打緊嗎?
康是美都有賣, body lotion 好稀, 對我黎講唔夠潤
呢個係cream, 面都用得
 
 
SATO Q10 cream
搽面的

買完係香港 citysuper 見到, 笨左
 
NT 1200
康是美

Oligomarine lotion S
搽身體的海洋水, 已用掉一支, 我很喜歡呢
見到有佢的set, 好開心呀

Washing cream III
洗面膏

BTW NOV 防曬勁 LUP 不好用!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 Integrate 兩件 八折
眉粉 BR 631
NT 290 (原價)
 


名字都很搞笑!!!!!!!!!!!!!!

絕對有型眉筆 (灰色)
大部份的牌子都是啡色眉筆, 很少有灰色的呀, 還連刷頭, 方便

絕不手震極細眼線液筆
主打緊呢支, 與日本同步出的

甜美色線濃密筆型眼線膠
幫 Mandy 買的
 
 
 
 
LUDEYA
NT 399 一盒 3 片
買一送一

Mandy 要一盒黃金果款
我也湊湊熱鬧買黎試下
美白效果好明顯呀!!! GOOD!
 
 
誠品戰利品

總店才開 24小時
台灣朋友介紹我地行另一間誠品
位於 101 附近, 即係信義區, 果間新 D 靚 D 好行 D
但就不是開 24小時, 好似是 12:00 關門


好看的書已就地正法, 看過就不用買
很厚的書不想搬
真的想買的書, 又擔心香港有得買, 你知啦, D 書超級重的呀!!!!!!!!!!!
想來想去, 買了一本..............SCHEDULE BOOK
technically 也是書喔!!!!!!!!!!!!!!!!!
嘩哈哈!!!!

仲買了一樽 flax oil, Made in GERMANY
布緯療法的布緯醫生就是德國人呀

留言