Evvus

reneex "集團" (姑且當住 reneex 係大佬先) 有間係由醫生主理做treatment 既 Evvus
最近係 reneex join 左 hydrafacial + aramis
佢地既 CS 打俾我, 話可以 free 一次 Evvus consultation

我仲以為見醫生添, 點之都係見"治療師"炸

Evvus 療程不太多, 基本果 D botox, filler 都有 (但好貴lor)
貴機有 affirm
仲有 PRP 做 (抽你D 血, 抽取血清再加D 東東, 啪番入面)

我有 D 暗瘡 scar, 做過 2 次 fraxel, 太頂唔 po, 放棄左................fraxel (唔係放棄塊面)

最近去左見 inner beauty 既醫生, yoko 叫佢做彩光之父
醫生話面既 scar 可以醫好 70%, 但 nose 就好難醫
醫法係用 RF 做傷口, 再靠附近既皮膚拉緊, 扯番平個 SCAR
RF 一次 $4000
但要做呢, 個療程就要配合埋 10 x IPL + 2 x RF = $38000

琴日去左 Evvus, 治療師介紹 RF pixel
都係用 RF 機做傷口, 會見血的.........血呀血呀.......暈
原理係用什麼電漿.......balabala.......什麼是電漿??? 我話晒都讀左 7 年 PHYSICS 但都完全唔明
anyway.......都係做傷口, 等皮膚 recover 番
做 RF pixel 前後都要搽 OBAGI NU-DERM + retin A 配合

RF pixel 價錢係逐 part 計
NOSE: $3000 一次
HALF FACE: $5000 一次 (已包 nose)
6次一個 course 有九折
三月 promo: 減 $2000

HALF face 6 次
$25000

我沒有 join 住, 但留左 $500 hold 住

四月 book 左另一位醫療中心既王醫生, 見埋王醫生先決定                   

留言