ENPRANI

 
無事出街就破財............
行過永安, 見到有好多SET
買左呢 D

已經好克制了, 都係 D mask 為主 (mask 用得快 D ma)
 
$295
水份 mask 5 pcs
All that BB cream 15ml x 2
eye make up remover 30ml
 ***all that BB cream 係最爽果款



$395
Retino eye mask 10 pairs
Retino x 8 deep wrinkle 15ml
 *** 先搽右面果支 retino x 8 精華, 再 full eye mask


一返去就開左 retino eye mask 黎玩
唔係 paper 果類, 有點似果凍型
但又唔係很果凍, 冇果凍眼膜咁厚身
BA 說可以 full overnight 的, 但我full 了幾個字已經被吸乾變薄
但佢夾了一些"網"狀的東東, 外圍的網網突了出來, 好吉眼
設計差劣
於是攞番佢 counter 換了其他東西

ENPRANI 最出名的是 bb cream & retino
我皮膚一搽 retino 就生瘡瘡, 萬試萬靈
唔可以換 retino 了

夏天應該多塗美白精華
於是就鎖定了美白精華

BA 說 S.Claa 是 SPA 牌子
跟 ENPRANI 是不一樣的

S.Claa 1460 是美白 LINE
成條 line D 野都幾貴下
美白精華 $9XX
我試過質地上手, 質地很水, 快吸收, 都幾討好
BA 俾左 1460 toner & lotin sample 我
淡淡花香味, 夠水份又不heavy, 不錯
可恨沒有美白serum sample

1460 的意思, 是比熊果素美白效果強 1460
咁究竟又是什麼成份呢? BA 又沒有說

BA 另外介紹了 S.Claa 維他命精華 A, B, C, D, E, F
如果要美白, 就用 VITAMIN C
質地是水狀, 不是我最討厭的油
之前 BA 俾左包 vit E sample, 也是水水的, 不會lup, 很不錯呀

$515
vitamin C 50ml
 

留言