Herbfarmacy

$245

Rose toner 25ml
Wash-off cleansing mousse 20g
Replenish face cream 20g
Organic cotton exfoliating cloth 1pcs

yoga 之後去 K11 買餸
順便去最底果層睇下 skincare
去 L'occ 睇 eye cream
以前用過藍色果隻 eye cream, 幾好
而家包裝就差不多, 但質地很 gel, 唔啱心水

K11 中間有個臨時檔口
其中一檔係 EcoG http://www.ecog.com
全部都係有機牌子

法國 Issahra, 用摩洛哥堅果油, 價格貴 D
佢支 cleansing milk 試上手, "手感"好好
但太貴 $380/200ml
BA 話全效精華油用黎搽肚, 好正 wor (幫 TRACY 問炸)
$330/50ml
CREAM 質地好難推, 冇興趣

英國 Herbfarmacy 價格平易近人 (除了 rose toner $180/50ml)
幾隻 CREAM 試左上手, 都好喜歡佢地既質地, 吸收快, 好好推
最喜歡係佢個洗面 mousse, 其實都係好好推既 cream
洗面布 $50 一塊, 好粗鞋, 配合埋洗面 mousse 用黎捽黑頭
黃 gum gum 冇漂過, 唔錯, 一見就想買番條
BA 話 eye cream 攞獎架, $290/15ml
最出名係醫皮膚問題既 RESCUE BALM, BA 話用黎搽濕疹好好, $170 平!!!
BA 仲介紹左幾個 body care, 我冇心買所以冇心聽

set 入面樣樣野都好想試, 冇一樣係豬頭骨
BA 冇咩點 sell 我買呢 set, 反而買左
原來 ecoG online shop 要 $350
平左百幾蚊, 開心

set 有兩款 face cream 可以簡
我呢個係 Replenish face cream, 潤 D 既

仲有一 set $410, BA 極力介紹
我見 3/5 都係 body 野, 冇咩興趣

買夠 $400 送 $50 coupon & 唔知什麼什麼

HSBC 卡貨 SIZE 有九折, set 冇折


BA 送左一粒 rescue balm
等我 rescue 老公先, 佢去完美國返黎, 手腳皮膚爆拆
我濕疹用就冇料到啦


留言