Montee advanced whitening concentration

Montee
透白抗斑精華 15ml x 2
原價 $780
折扣價 $468 [激賞六折]

專利配方BIOWHITE含4種天然植物精華,包括桑樹、虎耳草、黃芩、提子精華,有效抑制自由基及「酪氨酸酶」Tyrosinase氧化所產生的黑色素,減低日曬後自由基對皮膚細胞的攻擊,淡化黑斑;配合熊果素,經醫學實證為有效美白成份,能淡化色斑,減低黑色素細胞生成。

雖然唔特別嗜美白野
不過呢隻美白精華有六折
平好多禾, 好似好鬼抵咁
又見佢細細支 dropper 包裝, 好似好 pro 咁
見 CKM 買左, 我又跟風買埋黎試下

BA 姐姐都幾友善, 完全唔 hard sell (好似有個阿姐係度昅住)
試左佢好多野, 美白 mask, eye mask, 美白精美 etc
左試又試, 又係咁問佢野
最後只買了最抵最抵果一 set 美白精華咁大把
BA 姐姐完全冇唔 happy, 又唔 sell 我買其他產品
非常讚賞佢既服務態度
忘了佢叫 suki 定 zoey????

櫃台有張宣傳單張
上面寫左可以攞試用裝一支, 唔買野都攞得嫁
之前我係 TW 千色店都攞過 :)

BA 姐姐可能以為我仲好 YOUNG 啦
介紹埋 D 普通野
我話要試魚子, 佢初初唔肯, 話佢用左會爆瘡 (係佢之 ma, 唔代表我都會 ma)
跟住我話佢知用開 La Prairie 魚子
佢先攞俾我試
佢話 Montee 同 La prairie 係姊妹廠 (我唔係好信)

小鹿陪我一齊去永安 counter 睇
小鹿都有試用裝
BA 姐姐都係俾魚子版仔
大家都開心 ^^


留言