SkinCeuticals Phloretin CF

SkinCeuticals Phloretin CF
全能抗氧修護精華

Broad-range antioxidant treatment combining
10% 左旋維他命 C
2% Phloretin
0.5% Ferulic Acid

將 Ferulic acid 加進維他命 C 及維他命 E 中,令兩種維他命可發揮額外的功效,達至 8 倍抗氧化效果

Phloretin 能主動瞄準自由基,解除自由基氧化細胞所造成的衰老、色素激增等威脅,有效均勻膚色,減淡色斑及皺紋,提升皮膚密度,改善肌膚下垂情況,加快細胞生長周期,肌膚更細緻嫩滑,為肌膚注入長達4天的抗氧保護
 
 
$200
6 x 4ml samples

Skin Ceuticals早期出左支勁野 C E Ferulic
都未黎得切試, 又出新野
近期出左呢支仲勁既 Phloretin CF
唔單止有Ferulic, 仲新加左 Phloretin
有埋上一支 star ingredient, 咁一定要試下

Reneex 美容師教我買 samples 黎用
佢話未開果幾支放入雪櫃可以加長保鮮期

買版用好經濟, 唔會肉赤, 買貨 size 會貴好多
不過買版有風險, 因為貨裝有 seal 有鐳射標籤
版就完全沒有封口, 俾個吉樽你入咩都得, 自己去衡量

朝早用佢, toner 之後就即刻搽, 之後再用 B5
跟住用面霜 & 防曬
according to official website:
Once in the morning after cleansing, apply 4-5 drops to a dry face, neck and chest. Follow with SkinCeuticals Hydrating B5 Gel and a SkinCeuticals moisturizer and sunscreen.
以前在網上睇過一些關於維C既資料
話維C最好在早上用, 可以加強防曬既能力
一日只需要用一次, 因為維C的功效可以 last 十幾個小時
夜晚用埋當然沒有問題, 只係 side 料
(just for reference, 已經係好舊既記憶, 有錯請提提我)
 
 
質地係清水, 淡黃色
好快吸收晒, 完全唔 lup 我鍾意
10% 維C 係好低濃度, 我用開 C10 所以皮膚適應晒, 完全唔吉, 我連眼都搽埋
如果冇用開維C 要小心, 初初用可能會吉面

用過 Skinceuticals/Bicelle A+C+E or C+E or C 都係水狀, 但會 lup, 早上用唔方便呀
Ultraceuticals C10 仲要係油, 早上根本用唔到
Skinmedica C complex 更加唔好用呀, 質地似 cream
搽完塊面 matt matt 地唔太吸收, 好似有層野
我覺得呢支 texture 好正, 好過晒之前用過既維C 精華
至於效果就要用多排先 update 到
Ferulic & Phloretin 其他牌子都冇, 比較唔到
所以我只係用其他牌子既維C 精華做比較
而家 Reneex 已經唔賣 Skinceuticals 啦, 冇得去搞人地既 tester
Pretty Beauty 有得賣 Skinceuticals, 有好多 tester 可以去玩
我試左支保濕 mask 上手, texture 透明 gel 好似幾好, 係我既 next target
不過有排都唔買得住啦, 屋企護膚品爆倉啦

留言