Kinerase PRO+THERAPY Advanced Radiance Facial Peel

好多年前皮膚醫生介紹我用 Kinerase Cream
佢話搽眼可以去 wrinkles
死肥仔"不"左一細 aun 俾我試, 我估 5ml 到啦
收我 $100, 真係狼死
不過算啦, 當交學費
下一支自己出去買

我用過兩支 40g CREAM, 一支係護協買, 一支係上護協堂送既
我仲記得果次去上護協搞既堂, 醫生一邊講書, 我地幾條女一邊吹水
嘈之巴閉, ckm 有份, 哈哈

以前 kinerase 只係出 lotion & cream
lotion 質地唔好, 都係杰身, 搽左 mat mat 地
cream 好用, 好快吸收, 去幼紋仔唔錯, 但唔夠潤, 用左又要再搽其他保濕野

而家 kinerase 出左好多野啦
呢條 PRO+THERAPY 係貴價 line
老友知我好想試佢隻 cream, 前排寄左支野俾我玩
我一路都唔捨得用, 最近見 skinstore 全線 kinerase 有7折
拿拿臨開晒手上既野黎試, 如果好用係時候入貨, 因為7折係非常少見呀

一包包既係 peel
有支捧捧俾你撩入面既野黎搽面
搽上面唔需要洗走, 可以長留皮膚
我用左一包炸, 第二日毛孔好明顯細左, 勁

Ultra Rich Night Repair
杰身 cream, 我連眼都搽埋, 唔會好油好 lup
唔太喜歡, 因為好難推

留言