Dr. Cilabo 原液

Dr. cilabo VIP 可以用八折買新出既原液
買幾多支都得, 但就只可以買一次
老友 qoo 仔係 VIP, 佢唔買, 益我, 呵呵
約埋點點一齊去掃, 幫埋唔係香港既兩位老友記買埋

我 & 兩個老友記, 三個人買左呢堆
仲有支 collagen 未有得攞, 因為 counter 唔夠存貨
咁係唔係代表 collagen 係最正呢?

我竟然大頭蝦買漏左自己要既 collagen & 胎盤素
臨時決定星期一去買, 趕唔切搵敏敏
唔知佢買邊兩支, 我揸主意每樣買支俾佢
好彩預多左支胎盤素, 咁我都只係爭一支 collagen, 少事
 
白色盒係 dropper 而已
每支精華都跟一支 dropper







差廿幾蚊有多兩分
雖然積分唔係我用, 留俾老友都好, 唔好 side
我買左呢 set $100
BA 話洗面果兩支係 EX 版, 潤D wor
 
 
 
 
同點點買左差不多 $1800
送左支 Dr. cilabo 洗面奶 (我霸左, 呵呵)
上次 qoo 仔買幾千蚊野, 送 labolabo 洗面 (平價 cilabo line)
咁我呢支係 Dr. cilabo, 正好多 (好明顯係名牌奴隸)

BA 執左 D samples (TST LCX BA 唔及 CWB LCX 豪爽)
有 enrichlift 果隻 aqua gel, 未試過 wor, 好似幾正
可惜新出既 enrichlift EX, 冇得試


個別同佢地影番張相
左手邊既盒係 dropper
右邊就係原液
 
玻尿酸 30ml
$180 --> $144

呢支勁抵呀, 我入左兩支
點點都買左兩支
佢非常杰, 我要溝TONER 先用到
唔係太吸收
 
 
膠原蛋白 30ml
$220 --> $176

呢支都好抵嫁, 三隻原液係得佢斷左貨
咁係唔係代表好搶手呢??
我買漏左冇得試啦, 等你地話我知正唔正
正的話我用 VIP 九折買, 都唔係貴好多
counter
試上手, 又係好杰身, 要等一陣先吸收

 



胎盤素 10ml
$240-->$192

呢支最貴又最細, 質地係水, 非常之水
佢係深海魚既胎盤提煉
什麼魚有胎盤?? 係唔係得哺乳類先有胎盤嫁?


三隻原液開左之後要放雪櫃, 未開就唔洗
 
 

留言