Babor High Skin Refiner Lifting Eye Cream


Babor High Skin Refiner Lifting Eye Cream
US 75
30ml
EDS 入貨
大約 $500

今年年頭買, 差不多放左一年, 終於開啦
只係因為係英國訂左 perricone 眼眼 product
要趁新玩具未到手時, 快 D 開始用存貨
(啱啱收到支 RENEEX 生日禮物, 又係 eye cream)
汗.............

包裝好得意, 圓姑碌
成粒百鳳丸咁
見包裝好高貴, 好似好勁
又唔係好貴, 所以買黎試下

整色整水搞到咁高貴
但係包裝質素勁唔掂呀

第一日開, 第一次掂呢 aun 野
竟然波波上面既金漆會甩
我隻手搞到有金粉
絕對不能容忍

仲有支好核突既金色膠匙
我都廢事掂佢, 一定唔會用
唔影佢既衰樣啦
從來未用過咁九流包裝既護膚品
呢條仲要係貴 line HSR, 離晒大譜

遲下我會去佢 official website 去投訴
唔係想佢賠咩俾我, 只係想佢地改善下
我覺得佢地既野好好用
用過 Q10面霜 & body lotion, 都非常之正
我喜歡呢個牌子先肉緊佢
HSR eye cream 唔單止係眼霜, 仲可以當 MASK 咁用
我搽多多打圈, 諗住當 MASK full, 點之好快就吸收晒
都唔洗抺走佢啦
質地似 SOFT BALM
唔會特別油潤, 吸收好快, 都唔錯嫁

HSR® LIFTING EYE CREAM
HSR® lifting complex visibly and immediately reduces small wrinkles and lines
Demonstrably improves skin elasticity
Morning and night, after cleansing and before applying face cream, gently pat into the area around the eyes with your fingertips. Apply a thin layer as a make-up base.

Tip: To quickly revitalise the area around your eyes, apply twice a week as an eye mask. Leave to soak in for 15 minutes. Gently pat in the remaining cream or wipe off with a tissue.

留言