Babor Body Line Thermal Firming Body Lotion

Babor Body Line Thermal Firming Body Lotion
我呢支係 EDS 買野時送既 travel size
Babor 係香港某些美容院會見到, 不過唔多
skinstore 有 babor 賣, 但唔見呢支 body lotion
只有係 EDS 見到, 200ml 要二百幾蚊, 用開平野既我, 覺得幾貴下

我對 Babor 印象好好
第一個用既係 Q10 面霜, 做日霜夠潤, 我覺得好正
而家用緊超時空眼霜, 唔算好 good
 
 
係 EDS 買的東東, 順手貼在這裡
 
我 & sasa 的東西, 只有三件而已
 
 
FREE gifts!!! 勁多耶!!!
 
 
如果想買少少 skincare 又唔想俾 shipping, 可以考慮下呢個網
太重會收 extra shipping charges, 唔好太狼死
www.essentialdayspa.com
 

 

留言