Ultraceuticals Protective Daily Moisturizer SPF30+

 
 
Ultraceuticals Protective Daily Moisturizer SPF30+
150ml

我用牌子用得好雜
真係令我喜歡既牌子不太多
唯獨澳洲醫學品牌 Ultraceuticals 我係比較喜歡
因為試過佢好多野, 絕大部份都幾好用
好少牌子有咁多產品都好用既
佢既防曬 & 保濕面霜特別鍾愛

我買過 skinceuticals & bioderma & Ultraceuticals 既防曬俾亨亨
佢都讚 Ultraceuticals 係最好用, 呢支都係買俾佢炸

而家 SASA 有得買 Ultraceuticals
趁 SET 既時候買係最抵

最近我係 CWB sole town 樓下間大 SASA 見到有精華 set, 好抵
但我好乖沒有買啦
唔見有防曬出 SET, 單買一支貨 size 防曬係 $480, 好貴耶!!!

以前去 counter 買野, 護協卡有八折
而家去 HN & SASA 都沒有呢個優惠了
以前有得平, 而家冇得平, 覺得非常之唔 happy!!!!

出動友情牌搵咸咸幫我買
六折就買到, 慳左好多
咸咸仲同我班多支 25ml 大版仔
抵上加抵呀
非常之感激咸咸幫忙

呢個牌子有晒 expiry date, 仲有埋 SEAL
連 sample 都有 expiry date & seal
好放心

唔化妝既日子, 我自己就用 OBAGI, 都係非常之唔錯 (遲下 SHARE)
不過會更難買

如果要買物理防曬, 我覺得 Ultraceuticals 係最好用
質地係白色 cream, 唔會泛白
唔會好乾, 亦唔會 lup
質地好似豆腐花好易推
唔會起擦膠碎

close up 成份俾大家睇


留言