NARS 胭脂 - Gilda


$240
$204 (85折)
# Gilda
沒有閃粉

apm 開左新 NARS counter, 買夠 $1380 就有 85折, 同好耐冇見既 maggie 一齊去買
serve 我既姐仔肥肥地, 串串地, 惡惡地, 佢叫 CiLi (Silly????)
不過都幾 pro 又唔 hard sell
佢介紹我用 Gilda, 粉紅得黎又帶 peach, 我試左上面, 覺得似粉紅多 D, 唔覺好 peachy

另一邊面試埋最受歡迎既 Organsm, 好淡既粉紅加金閃粉, 我覺得好黃
CiLi 話我有少少毛孔唔好用閃既胭脂
So 最後買左 Gilda
係 counter 燈光下唔覺好勁色, 返到屋企一照鏡嚇鬼死, 胭脂勁濃

今朝用 KP 掃輕輕搽上面, 粉好幼亦好上色
太陽光下隻色係 PEACH, 完全不是粉紅, 同 counter 見到既效果唔同
用開粉紅既胭脂, 初初唔係好習慣呢隻色, 但愈用愈喜歡

暫時覺得 shu & NARS 既胭脂差不多, 都係粉質幼細勁易上色
用掃掂過 shu 既胭脂, 會有少少散粉走出黎
NARS 就唔會, 不過問題不大

呢隻色會顯得皮膚比較黃
配番略白既粉底就BALANCE 番
感覺成熟
胭脂夠晒大塊, 好易沾取
顯色度非常好, 一定要在 tissue 上掃均勻先可以上面

NARS 的盒耐左會溶到不似人形
就算質素再perfect, 唔改包裝物料, 我唔會再買





留言