Methode Swiss floral water & Uriage Spa Water





Methode Swiss floral water
150ml
$88 (加 $1 多一件)
@$45

購自 SASA
$45 有支瑞士 spray
都算幾抵買

成份有阿爾卑斯山水 + 玫瑰花水
好似幾正咁
雖然有玫瑰花水, 但噴出黎係無味的, 可能比例太少呱





SPRAY 我用開 uriage
$85 / 300ml (九折再加 vip)
@美康

除開同 swiss 呢支差不多價錢
spray 我唔識分好唔好用
對我黎講都係水, 哈


點解要用幾廿蚊買水???
純粹因為喜歡呢類 spray 噴出黎既水, 夠晒細粒, 好似粉咁
化妝後噴下, 唔會整花個妝

敏感時可以用佢取代 toner
我唔係成日出事, 呢種包裝, 就算開左黎用, 放好耐都唔怕有問題 (當然唔好過 expiry date 啦)

又或者 B5 前噴下, 等 HA 唔洗吸我皮膚下面既水 (B5 最好係濕面用)
又或者用佢 remove 面膜
又或者口乾時潤下喉........................(just kidding)

留言