John Masters Organics Zinc & Sage Shampoo

 
$219
8折左 $175.2
 

轉天氣全身皮膚都不太適應, 連頭皮也不舒服, 好久沒有長頭瘡的我竟然長了粒大頭瘡
而且我長期都有甩髮問題, 係時候要轉下洗頭水搞番好個頭皮

我是 JMO member, 生日月有8折
前排走左去 CWB citysuper 入貨, 本打算買 1L 裝洗頭水
不過用開果隻冇貨, 唯有是但買 D 野

靚BA姐姐介紹我用呢支, 佢話用左會甩少 D 頭髮, 頭瘡問題都可以解決
呢隻比起平時用開既貴 D

用左好幾日啦, 頭部皮膚問題 KO 左, 沒有頭痕頭瘡頭皮, 亦覺得甩少左一半, 焦糖味幾得意, 不過我都係 prefer 香薰味多 D

雖然寫住 with conditioner, 不過洗完都幾乾爽下, 唔再用 conditioner 絕對會打 kick, 用佢頭髮冇咁貼, 望落厚左, 不過頭髮硬左冇咁聽話, 我都係唔會密密用啦

留言